z kompletnie innej beczki

obejrzałam dziś  w tv na jakimś kanale z kablówki (nie pamiętam) genialny dokument o dziwnych morskich zwierzątkach, kosmicznie kolorowych, o niespotykanych kształtach.  Patrzyłam jak zauroczona na ten podwodny świat cieśniny Lembeh, która znajdują się wśród wysp Indonezji, blisko wyspy Sulawesi.  Coś niesamowitego. Dziwne, piękne..  No popatrzcie sami.

(fotki gdzieś z netu, bo przecież sama nie nurkowałam :))

a ja się czasem zastanawiam, czy jestem dziwna ?…. hmmm ;))

4 uwagi do wpisu “z kompletnie innej beczki

  1. Chyba każdy się czasem zastanawia czy jest dziwny ;p albo nienormalny ;p

    Też to oglądałam i byłam zafascynowana w życiu bym nie przypuszczała, że takie piękne, kolorowe stworzona żyją i można je zobaczyć.

    Polubienie

  2. Wspaniałe, piękne, cudowne. Wręcz ubóstwiam taką morską faunę, która odbiega od rzeczywistości. Pokazuje to, jak niewiele wiemy o świecie, jak wiele jest jeszcze do odkrycia. I jak piękny może być świat. :)

    Polubienie

  3. Zapewniam cię, że nie jesteś dziwna… Musiałabyś zobaczyć mnie z rana przed pierwszą kawą X,D
    Podobają mi się te fioletowe stworki… Pierwszy z żółtym afro na łbie a ten na końcu wygląda jak mini łódź podwodna. Haba Haba Haba!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    Polubienie

Skomentuj

