ha ha ha :)

Kolega Tricky nadesłał. Dobrze, że się złożyło, bo debilnych pytań dziś zatrzęsienie  ;)

10 uwag do wpisu “ha ha ha :)

  1. A ja widzę pierwszy raz i o mało nie spadłam z krzesła ze śmiechu :) Ale rozumiem twoją frustrację całkowicie. Głupota jest jednym z Trzech Głównych Grzechów, których nienawidzi Anhelli :)
    By the way… Dzięki Kochana za inspirację przez duże I. Książka „Firmin” już wędruje do mojego stosiku na pilne sprawy, jutro wybieram się znowu do biblioteki… Hihihihi, podwędziłam ojcu dowód lecę założyć drugą kartę, bo ciągle brakuje mi książek X,D A Firmina to znajdę, choćby na końcu świata… Czy pisałam już, że uwielbiam szczurki?? Ja je wprost uwielbiam. Całe życie marzę, aby mieć takiego hodowlanego, ech… Może kiedyś, ale tylko pod warunkiem, że koty sąsiadów przestanę wkradać się do mojego domu jak ninja… Za chorobę nie potrafię dojść, jak one do mnie włażą OoO

    Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dzięki for Inspiration! :*

    Polubienie

  2. – Poczęstuj się ciasteczkiem. – mówi babcia nr 1.
    – A jakim? – pyta babcia nr 2.
    – Serowym. – odpowiada babcia nr 1.
    – A z czym? – docieka babcia nr 2.
    – Kurwa, z makiem! – Savor krzyczy w myślach.

    Polubienie

Skomentuj

