stosik zapomniany

no jak to tak, ja zapomniałam o książkach, które mi się uzbierały z ostatnich kilku dni, kiedy to odwiedziłam Tanią Książkę i odebrałam paczkę z allegro. to się jeszcze pochwalę.

od dołu polecimy

1. Amitav Gosh „Szklany Pałac” – książka która od dawna za mną chodziła, bo wielbię takie monumentalne sagi a kosztowała chyba 10 zł w TK
2. Sofi Oksanen „Oczyszczenie” to głównie z sympatii do Skandynawów.
3. Susan Hill „Zagubieni w mroku dusz” – bo wielbię Susan Hill a inspektor Serailler, którego poznałam w „Zaklętych w milczeniu” bardzo mi się spodobał. Książka kosztowała grosze.
4. Ahdaf Soueif „Mapa miłości” – bo W.A.B., bo za 9 zł, bo egzotyczny arabski świat
5. Andrzej Stasiuk „Zima” bo wielbię Stasiuka (poluję jeszcze gdzieś taniej na „Duklę”)

3 uwagi do wpisu “stosik zapomniany

  1. Sofi Oksanen czytam, ale powoli. Zbyt dużo bólu w opowiadanych historiach.

  2. Znalazłam na dobrej książce trzy autorstwa Susan Hill, każda po 9,90. Dobra cena, to chyba kupię wszystkie.

  3. Na pewno mi się spodobają, nic się nie martw. A poza tym lubię kupować książki, szczególnie, gdy wygrzebię gdzieś taniej, mogę wtedy kupić więcej… Na allegro też od czasu do czasu zaglądam, można naprawdę coś tanio zdobyć. Masz rację, żeby jeszcze tam poszperać. Pozdrawiam.

Skomentuj

