sobota

Niebawem napiszę coś o książce ‚Groteska’ Natsuo Kirino. Bardzo mi się podobała, mimo iż praktycznie wszędzie czytałam pochlebniejsze recenzje jej pierwszej powieści „Ostateczne wyjście”. Też ją mam, ale na przekór postanowiłam zacząć od tej drugiej, niby gorszej. I zaskoczenie. Mnie się bardzo podobała. Ale o tym niebawem.

Dzisiaj natomiast, będąc na jakichś tam drobnych zakupach w centrum, przechodziłam niby przypadkiem ;) koło Matrasu i zobaczyłam na wystawie najnowszą „Prawdziwy świat”. Tematycznie będzie zatem podobnie jak i w poprzednich książkach Kirino i już nie mogę się doczekać kiedy ją (że tak powiem) skonsumuję.

Okładka mi się podoba a  objętościowo mogłoby być więcej stron, no ale cóż. Jest co jest. Cieszę się z zakupu jak wariatka ;)

a dosłownie przed chwilą zamówiłam w Merlinie dwie książki Sebastiana Fitzk’a (swego czasu bardzo mi się spodobał jego thriller „Śmierć ma 143 cm wzrostu” , a ja lubię takie książki), dodatkowo dwie notki u aerien sprawiły, że …. się skusiłam na dwie jego inne pozycje, tym bardziej, że spójrzcie sami jaka cena..(!)  (klik w okładkę przekieruję na stronę)

ps. aha, i zaczyna mi się podobać fakt, że notki dotyczące książek mają ostatnio więcej komentarzy niż notki dotyczące pierdów :))) O to chodziło.

6 uwag do wpisu “sobota

  1. Ja „Prawdziwy świat” już zamówiłam s sklepie internetowym wydawnictwa Sonia Draga. I liczę na to, że w poniedziałek listonosz mi ja przyniesie. też się cieszą, jak głupia, bo obie poprzednie książki N. Kirino niesamowicie mi się podobały. A teraz znów jestem w mrocznej Japonii dzięki książce „Dzieci ze schowka” Ryu Murakamiego. Polecam Ci też tą książkę. Zapewniam, że jest równie mocna, soczysta i Japonia jawi się, jako kraj ludzi dociążonych duszą, sfrustrowanych i zagubionych. Rewelacja. :))
    No i cieszę się, że mnie zobaczyłaś. :)

  2. „Groteska” bardzo mi się podobała, a „Prawdziwy świat” też muszę sobie sprawić :)

  3. Też nie wiedziałam, że jest już nowa Kirino. W poniedziałek koniecznie do księgarni (tym bardziej, że mam paczkę do odebrania). Bardzo podobały mi się obie jej powieści – i „Ostateczne wyjście”, i „Groteska”.

  4. Dzięki Mary za pokusę, właśnie kupiłam w tym Merlinie 3 tytuły Fitzek’a. „Ostateczne wyjście” już mam, więc teraz tylko czytać i zachwycać się tak jak ty i Aerien:D

Skomentuj

