stosik i nie tylko

Mały, ale chyba ciekawy stosik prezentuję

Od góry:

1. Paweł Pollack „Kanalia” – książkę otrzymałam od matyldy za co bardzo jeszcze raz dziękuję..:)
2. Sebastian Fitzek „Makabryczna gra” – zakup w Merlinie za 6.99 zł
3. Sebastian Fitzek „Terapia” – również z Merlina za 6.99 zł
4. Krzysztof Dąbrowski „Anima Vilis” – otrzymałam od wydawnictwa Initium
5. Gregory Maguire „Życie i czasy Złej Czarownicy z Zachodu” – również od wydawnictwa Initium – za co również bardzo dziękuję.

Czytania mam na jakieś 30 lat ;) biorąc pod uwagę inne książki, które w stosach czekają – kiedy ja się z tym wszystkim obrobię? ech… :)

……………………………………………………………….

Poza tym, jestem z siebie dumna, bo uratowałam dzisiaj małego gołąbka, który wypadł z gniazda na moim pracowym podwórku. Siedział taki bidulek na ziemi, skulony i nieopierzony, a trza wziąć pod uwagę, że najpewniej by nie przeżył bo RAZ: nie miałby co jeść, a DWA zeżarł by go pewnie jakiś wstrętny brudny kocur, których pełno szwenda się po naszym podwórku (jezu, jak ja nie lubię kotów..), no i uprosiłam jednego pana robotnika, który remontuje coś tam od wieków już chyba, żeby go zabrał spowrotem na strych do gniazda. No i zabrał. Gołąbek dołączył do swojego braciszka i żyli długo i szczęśliwie. Potem przyleciała mamusia albo tatuś (?) i nakarmił/a i w ogóle..  :) Ech, ja to już tak mam, wszystkie zwierzęta bym przygarnęła, wygłaskała, a psy w szczególności, koty wybiórczo, bo generalnie mam awersję, od momentu jak mnie taki jeden opasły bysior podrapał.

No i poniedziałek w pracy upłynął nawet szybko, chociaż przez pierwsze 3 godziny walczyłam ze niewyspaniem i generalnie takim lekkim ‚niedojebaniem poweekendowym’ (przepraszam co wrażliwszych). No ale się udało, 8h odwalonych, a teraz na  spacerek długi…. :)

……………………………

ps. jak widzę tą reklamę jakiejś cudownej nowej pasty do wrażliwych zębów i tych ludzi co sobie ją nakładają na palucha a potem tym paluchem gmerają w jamie gębowej to mnie szlag jasny na miejscu trafia !

albo reklamę pewnego operatora w którym jedna dziunia drugiej opowiada o tym jak jechała na koniu (!) i on na nią takimi mądrymi oczyma (!) patrzył, to…ech.. żałość marność nad marnościami :)

9 uwag do wpisu “stosik i nie tylko

  1. Na mnie też czeka kilka, Rycerz z zakonu, Północna granica, Hyperion… ech, dobrze! Powodzenia, przewertujmy to wspólnie :-)

  2. Ja nie trawię, tych co latają i wszędzie srają. Wrrrr paskudne dachowe, parapetowe i podwórkowe latające potwory. A koty lubię! ;))
    A w pracy spałam 8 godzin, zresztą nadal przysypiam, chyba zaraz pójdę spać. ;)

  3. A wiesz Mary? Wczoraj na stronie księgarni Warszawa znalazłam „Makabryczną grę” za 5,69 !!! I nawet z kosztami wysyłki bardzo się opłaca, ciekawa księgarnia, polecam :)

    PS> Ja też chcę książki od wydawnictwa Initium!!! ;)

  4. „”Anima Vilis” to zbiór oryginalnych opowiadań grozy.” He, he mistrzowskie sformułowanie – już mnie zachęciło… Ja nie nadążasz z czytaniem, to pamiętaj Mery, że ja z otwartymi ręcoma przyjmę każdą pozycje, no może poza harlekinami ;-)

  5. „Anima Vilis” dzisiaj także do mnie dotarło :) A stosik godny pochwały :)
    Mam tak samo, ratuję wszystko co się da, każde żywe stworzonko :)

  6. Stosik mały, ale we władaniu sił nadprzyrodzonych;)
    Snu i czasu na czytanie:)

  7. Czekam na Twe wrażenia :)
    A ja zakupy z merlina odbieram dopiero w czwartek – niesprawiedliwość :D

Skomentuj

