Zamknięcie tematu Pabla i Mirandy

Wpisów na temat Pabla i Mirandy było niewiele. A szkoda. Liczyłam na to że więcej ludzi podchwyci temat, nie tylko w celu zgarnięcia książki ale w ogóle w celu zabawy. No szkoda. W każdym razie kilka osób podjęło wyzwanie, za co dziękuję, bo uśmiałam się niemożebnie… ;)

  • O ile do „Kanalii” była jedna kandydatura – SCARLETKA– – to książka Pawła Pollak’a pojedzie do niej. Dzięki, bo byłaś pierwszą osobą, która pociągnęła temat i za ryzyko bycia pierwszą się należy. A pociągnęłaś wątek fajnie.
  • Natomiast jeśli chodzi o „Wicked” tu już było więcej chętnych. Przyznaję, że podobały mi się najbardziej wpisy męskiej części czytelników, ale wybrać musiałam; zrobiłam w myślach małe losowanie. Nie chciało mi się pisać imion, wycinać karteczek itp itd.   Zatem za szczególne podejście do tematu i nakierowanie historii na wątek kryminalny,  co mi się bardzo spodobało i do tego zrobienie tego z humorem – wygrywa BAZYL

Proszę o maila z danymi do wysyłki (mój adres po prawej stronie na górze bloga) => postaram się wysłać książki pod koniec tygodnia.. proszę o cierpliwość.

A oto:

Dzieje Pabla i Mirandy ;) – do poczytania :)))

7 uwag do wpisu “Zamknięcie tematu Pabla i Mirandy

  1. Hihi, to wiedziałam, w którą książkę celować :) Bardzo dziękuję, adres już podaję :) A teraz to nie pozostaje nic innego, jak pisać do jakiegoś wydawnictwa i publikować naszą historię… albo sprzedać prawa do ekranizacji filmowcom z Brazylii albo Argentyny :)

  2. Powiem szczerze, że rewelacyjnie wyszło, wręcz… zajebiście! :-) Gratulacje i podziękowania – zarówno dla inicjatorki, jak i tych „nielicznych”, którzy podjęli się wyzwania.

  3. Bazylowi jak najbardziej się należało :)
    A Skarletka niech ćwiczy udawanie Sherlocka :)
    Gratuluję!

  4. osobiście się cieszę , że gruz… że tak powiem, się przyjął i właściwie nawet może został corpusem delicti… no mam satysfakszyn

  5. Świetna zabawa tak ogólnie, nie mogę odżałować, że zauważyłam ją tak późno… Możemy liczyć kiedyś na drugą edycję? ;)
    Pozdrawiam!

Skomentuj

