stosik po-urodzinowy nr 2

to tym razem polecimy od góry (stosik prosto z Merlina, który sobie sama zafundowałam na urodziny)

– Elżbieta Cherezińska : „Saga Sigrun” i „Ja jestem Halderd” – kupiłam zachwycona recenzjami głównie u Clevery
– Marlena de Blasi „Tysiąc dni w Wenecji” bo tak mnie jakoś ta Marlena de Blasi kusi okładkami. Co będzie w środku się okaże.
– Bernard Cornwell „Zimowy monarcha” bo o królu Arturze i ma genialne recenzje
– Tomasz Hreczuch „Prostowanie zwojów” i Zbigniew Piotrowicz ‚Moje PaGóry” no bo wiadomo literatura górska, którą wielbię całym sercem.

No i tak. Stosik pokazuję dzisiaj, bo dopiero dzisiaj przyszła paczka. Ale tak się z niej cieszę, że ohohoho. No tylko się zastanawiam, gdzie tu miejsce na te książki znaleźć i kiedy je przeczytam, chciałabym wszystkie naraz, no ale niemożliwe to przecież.. Aktualnie czytam to co w zakładkach po prawej i normalnie się zachwycam Fitzek’iem. Ależ on tworzy napięcie. Wow. Gabaldon też niezła, muszę poszperać w bibliotece jeszcze za innymi tytułami, ale póki co biorę się za moje własne książki, bo uzbierało się tego ‚trochę’, tak więc biblioteki odpuszczam na dłuższy czas.  A jutro jestem w pracy tylko do 12tej, co mnie bardzo cieszy, bo w sumie weekend mi się nieco wydłuży ;) I nie zapomnieć dziś o Wallanderze, bo ten odcinek mi się kiedyś bardzo bardzo podobał…

11 uwag do wpisu “stosik po-urodzinowy nr 2

  1. Witaj, słońce :)

    Jak wywnioskowałam spóźnione, ale mimo to przyjmij ode mnie najszersze i najserdeczniejsze życzenia. Życzę ci moja droga na zawsze pogody ducha, i każdej innej w eterze, pomyślnych wiatrów i spełnionych planów/marzeń. Życzę ci zdrowia – co by przeczytać te wszystkie cuda – i szczęścia, że nie oślepłaś jak już je skończysz :P Życzę ci wszystkich gwiazdek z nieba i mocy pozytywów na każdym kroku, nawet w pracy i żebyś zawsze miała przy sobie kogoś, na kogo możesz liczyć.

    Pozdrawiam cię bardzo serdecznie, moja droga imienniczko :)

  2. Zachwycasz się Fitzkiem :D Cudownie!!! :D
    Mnie również Clevera zainteresowała Cherezińską . Stosik boski (oba z resztą). Szkoda, że urodziny raz do roku tylko, nie? ;)

  3. Mary, spoźnione życzenia wszystkiego najlepszego!
    Stosik interesujący. „Zimowy monarcha” świetny, czytalam kilka lat temu , gdy tylko sie pojawił. Cherezińska poczeka na mój urlop. A w ogóle to bardzo bym chciała wiecej ksiażek historycznych.

  4. Yes! Yes! Yes! Już masz! I będziesz u Sigrun, a potem u Haldred. Z ogromną ciekawością czekam na wrażenia. :)

  5. ja wlasnie bede zamawiac Cherezińską w ŚK bo juz tyle dobrego sie naczytalam, ze ach!
    Ja tez mialam nie odwiedzac bibliotek, na obietnicy sie skonczylo :P

  6. Kontynuacja stosików – apetyczna:)
    Miłego czytania i zapomnienia o głupocie świata.


  7. Marlena de Blasi „Tysiąc dni w Wenecji” bo tak mnie jakoś ta Marlena de Blasi kusi okładkami. Co będzie w środku się okaże.

    No mnie kiedyś też skusiła okładką :)
    A myślałem że faceci to wzrokowcy :)
    Czekam na recenzje wnętrza:)

Skomentuj

