na odprężenie

znacie hasacza? oj pohasałoby się gdzieś daleko, gdzie nie ma zasięgu …..

ja wiem że pieprzę bez sensu, wklejając durne gify ale nuuuuudzę się. w robocie się nic nie dzieje, ciśnienie spada, kolejna kawa mnie tylko przymula i tyle. zróbcie coś. napiszcie coś śmiesznego, nie wiem kurna, wymyślcie coś, niech się coś dzieje arrrrrrrrgggghhhh;)

2 uwagi do wpisu “na odprężenie

  1. przyniosę śmnieszności z pracy.
    najpierw muszę do niej dotrzeć, przetrwać i wrócić. nienawidzę nocek w tym pojebowie, nienawidzę kobiety, z która w tym miesiącu pracuję.

    ale, ale … miało być rozśmieszająco.

    Na przyjęciu spotkali się Adolf Nowaczyński i Julian Tuwim. W pewnym momencie Nowaczyński wyglasza toast:
    – Panie i Panowie! Nie ma literatury polskiej bez Adama Mickiewicza, nie ma Adama Mickiewicza bez Pana Tadeusza, nie ma Pana Tadeusza bez Jankiela… Zdrowie Juliana Tuwima!
    Kolejny toast wyglosił Tuwim:
    – Panie i Panowie! Nie ma literatury polskiej bez Adama Mickiewicza, nie ma Adama Mickiewicza bez Pana Tadeusza, nie ma Pana Tadeusza bez Jankiela, nie ma Jankiela bez cymbałów… Zdrowie Nowaczyńskiego!

    to mnie śmieszy za każdym razem:

    ćwiczę taki uśmiech codziennie ;]

    to też:

  2. A ja zamarłam. Ten gif hipnotyzuje! Kawałów nie potrafię opowiadać, ale coś wpisałam, żeby zajęcie tobie zrobić.:D

Skomentuj

