seria wydawnictwa MUZA

Zwróciła moją uwagę seria BB wydawnictwa MUZA w której znalazłam książki (póki co) G.G. Marquez’a. Świetne okładki, proste, skromne ale jakie ładne. Wznowienie książek Marquez’a w takiej szacie już we wrześniu. Oprawa będzie miękka i twarda, więc na pewno ładnie będzie się na półce prezentować. Ja mam kilka książek Marquez’a w starych wydaniach (które bardzo lubię), ale taka szata kusi bardzo :) A oto tytuły – co do kolejności wydania, to pewna nie jestem)

Sto lat samotności, Generał w labiryncie, Jesień patriarchy, Opowieść rozbitka, Dwanaście opowiadań tułaczych, Miłość w czasach zarazy, Opowiadania, Rzecz o mych smutnych dziwkach

14 uwag do wpisu “seria wydawnictwa MUZA

  1. Seria BB? Ciekawe, ciekawe – dziękuję za informację, ostatnio nie zaglądałam na ich stronę ^^”

    Bardzo ładnie się prezentuje na zdjęciu, ale… znając MUZĘ znowu będzie pełno literówek, duża czcionka, wysoka cena ; )
    Białe okładki zawsze mi się podobają, ale mają jedną wadę – szybko się brudzą i trzeba je często czyścić (miękkie okładki można jeszcze oprawić, ale twarde…) xD” ale marudzę ; )

    Wreszcie deszcz xD
    Miłego wieczoru^^

  2. Co do białego koloru to prawda. Cena będzie oczywiście „muzowa”, a literówki – przyznam szczerze, że nie znam od tej strony Muzy.

    Minimalistyczne okładki cieszą moje oko. 10 lat temu Ernesta wydali bardzo podobnie i czekam na powtórkę – byle, żeby nie było to za kolejnych 10 lat ;-)

    Znowu narzekacie na pogodę!? :DDD
    Spokojnie, za kilka dni wróci do normy… 36 stopniowej ;-)))

  3. @Mary:
    A, widzę ceny, widzę ^^”’

    Prezentuje się świetnie xD

    @Libria
    Literówki zauważyłam przede wszystkim, czytając japońską literaturę wydaną w MUZIE (nie tylko Murakami, ale i Taichi Yamada, a Yamada nie pisze przesadnie długich książek ; ) ).
    Żeby było 36 stopni – w praktyce to tak od 40 w górę xD”

  4. Teraz czytam ‚Miłość w czasach zarazy’ (świetne!) też z MUZY i rzecz jasna jest wydana przepiękni, mimo, że to okładka filmowa. Bo MUZA to ja wyda, to już wyda arcydzieło. A ta seria, którą pokazujesz, też jest świetnie wydana, aż sie prosi o kupno ^^

  5. Może jestem niewydarzona, ale nie mogę znaleźć cen tych brudoprzywoływających okładek. Mam wrażenie, że w rzeczywistości nie będą mi się tak podobać jak teraz.

  6. A ja mam mieszane uczucia patrząc na te okładki. Niby proste, a w prostocie piękno, ale jednak czegoś mi brakuje. Hm…

  7. Dostałam ostatnio ich katalog i ta seria od razu przykuła moją uwagę. Prezentują się świetnie – proste i pomysłowe. Serwie wydawnicze to w ogóle dobry pomysł, zawsze cieszą się ogromnym zainteresowaniem.

    Pozdrawiam.

  8. Aria
    no tylko, że kupno wszystkich to z deka bankructwo. Mnie się te okładki podobają ale wolę moje stare wydania :))

    matylda.ab
    :)) hmmm.. a czego ? ;)

    Futbolowa
    ciekawe kogo jeszcze w tej serii wydadzą :)
    Pozdrawiam również

  9. Mnie osobiście bardzo podoba się ta seria :) Ciekawe, jak będą się prezentowały w środku te książki.

  10. Dzięki za pokazanie palcem dokładnie tu a tu. Myślałam, że ceny będą iście drakońskie, ale są takie średnie. Przy okazji nie mogłam napatrzeć się na katalog.

Skomentuj

