wyniki losowania

Dużo chętnych było, nawet kolega stastny stwierdził, że to fajny blog bo tyle chętnych kobiet, czym mnie oczywiście rozbawił niemożebnie ;))))

No to znów powycinałam karteczki i powypisywałam o tak:

ponieważ gdzieś zapodziałam miskę ;)) wyrzuciłam całe tałatajstwo na talerzyk z tulipanem. rozwijały się te ciuliki więc musiałam robić podejście do zdjęcia kikukrotne ;)

no i zamknęłam oczy, zamieszałam i tadam: książka „Mroczny sekret” L. Bray leci do SAVOR :) (widzisz, miska jakby była to bym Cię nie wylosowała, a z talerza poszło jak po maśle ;)) fuksiaro! ;)) – rzucaj dane  na maila

dziękuję za uwagę :)

15 uwag do wpisu “wyniki losowania

  1. o jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! nie fieszę, no nie fieszę!
    to dlatego, że miski nie było. ha! przeklęty wyrobie porcelonowo-szklano-kryształowy! ha!

    savor dyga i z godnością przyjmuje nagrodę.
    „dziękuję mamie, tacie, babci, pani Teresie spod 13 i Mary za zgrabne paluszki:]”
    sacor dyga ponownie, schodzi ze sceny z uśmiechem nr 5 wymalowanym na rumianej twarzyczce ;]

  2. jestem w takim szoku, że mi się łapy jeszcze trzęsą i sobie komputerka sosem czosnkowym upierdoliłam.

    imantra, wybacz mój brak kultury, dziękuję ;]

  3. chcesz hot dogika? zapraszam, zapraszam. ale ostrzegam, że sos czosnkowy (siama zrobiłam) jest dość ostry ;]

    clevara, dziękować ;]

  4. no jakie Ty masz ładne pismo! Wnioskuję o odręczne pisanie bloga ;)

  5. napisz jedną notę na karteczce, dlugopisikiem, zrób foteczkę i wrzuć na blogaska. ciekawe czy ludziki będą wciąż takie zachwycone jak będą musiały hieroglify odszyfrowywać:P

  6. zwycięzca jest kobietą, także ten, zwyciężczyni.
    dziękować, dziękować ;]

    Mary-> a dedykacja będzie? ;P

Skomentuj

