stosik (niech mnie kanarek kopnie!)

Wpuścić Mary do Matrasu gdzie są TAKIE promocje, to się kończy na tym, że Mary dostaje drgawek nerwowych i tików ponieważ nie może kupić tego co by chciała !!! no i wychodzi TYLKO z czterema książkami, które na załączonym obrazku widać, tęsknym wzrokiem wodząc po innych półkach … ;)

Tym dwóch od góry to się nie mogłam oprzeć, toć to prekursorzy szwedzkich kryminałów i w dodatku jedna po 9 a druga po 14 zł. No a Mendoza jeden i drugi to już za mną chodził od dawna, tylko coś na „Przygodę damskiego fryzjera” trafić nie mogę w księgarni, ale na allegro pogrzebię :)) bo w końcu skoro trylogia to trylogia i to w sumie powinnam zacząć czytanie od tej której jeszcze nie mam ;)

9 uwag do wpisu “stosik (niech mnie kanarek kopnie!)

  1. ulala, ładnie. :) ja za kilka dni pozamawiam pozycje, które chodzą za mną od dłuższego czasu i możliwe, że też się nimi pochwale. :p

    no to do boju! tzn… książki w dłoń! czy jakoś tak.. ;)

    Polubienie

  2. Nieśmiało się odzywam aby się pochwalić, że mam w ręku „Przygodę fryzjera damskiego” i jestem w trakcie czytania. Czy to nie lepsze od kopnięcia made by kanarek? ;)

    Ja nie mam kasy, a do najbliższego Matrasu musiałabym się wybrać do Lublina. Czyli jestem z dala od pokus, ale jak długo?

    Polubienie

  3. W Matrasie jak najbardziej są fajne przeceny choć z wyd. Amber jeszcze nic nie wypatrzyłam, bardziej byłam skupiona na serii Salsa z MUZY a ceny jeszcze bardziej nęcące:)

    Polubienie

Skomentuj

