fajnie być blogerem ;) (ups – blogerką)

Dzisiaj dostałam od wydawnictwa Muza. Tak ot, do recenzji. Bardzo dziękuję raz jeszcze i bardzo się cieszę. Rosę Montero chciałam sobie kupić nawet a książka Angeles Mastretta też wydaje się być ciekawa. No i co najważniejsze wyczytałam w najnowszym katalogu że w październiku pojawi się 1 tom Murakamiego „1984” – no bosko :))

Humor też już mam lepszy, znajomy dziś wpadł do mnie do pracy obdarowując czekoladą truskawkową (bez powodu również, ot tak, miło), potem była fajna burza, w pracy spokojnie póki co, luzik pełen. Pozdrawiam

ps. chciałam jeszcze tylko dodać, przed snem, że przeżyłam szok patrząc w tv co to  się wyrabiało dzisiaj w akcji „krzyża nie oddamy”!!! ja pierdolę, że tak powiem. kto tu rządzi? kościół czy państwo? chyba nikt nie wie o co w tym wszystkim chodzi : ani ja, ani politycy, ani księża –  jakiś totalny chaos… paranoja??

11 uwag do wpisu “fajnie być blogerem ;) (ups – blogerką)

  1. ekhmmm…. ?! blogerką???? Ciekawe, czy takie słowo pojawi się kiedyś w słowniku? No fajnie, że dostajesz książki, tylko Mary – błagam – nie jedz ich, bo widzę, że Rosa Montero już jest mocno nadgryziona ;-)

  2. co?! już w październiku nowy Murakami?! a to ci niespodzianka. obawialam się, że będa się męczyć z tłumaczeniem przez kolejny rok, a tu proszę:)

  3. no dobra, ja tu czegoś nie kumam. piszesz recenzje książek i przypadeczkiem przedstawiciel wydawnictwa znajduje Cie w gąszczu internetu i mówi „o, dam jej książkę, bo jest fajna”? a potem dostajesz mejla z prośbą o adres, podajesz go i dostajesz książki?

  4. widzisz, ja wygrałam w konkursie szalonego talerzyka tylko raz i wystarczyło, żebym nie spotkała miłości swego życia, chociaż tymbark mówił, że spotkam :P

  5. moja nie-miłość też nie minęła.
    wiem, wiem! trzeba się pozbyć staroci, żeby zrobić miejsce na nowości. ameryki nie odkryłam, wiem. ja swoją nie-miłość pożegnał 17 sierpnia. też spróbuj ;]

  6. Jeśli znajdziesz tylko chwilkę czasu zapraszam do łańcuszka wakacyjnego vol. 2. Pozdrawiam – Monika
    p.s. szczegóły na moim blogu :D

  7. nowy Murakami??
    aaa.
    Mary, co ja bym bez Ciebie (i Twego bloga) zrobiła :)
    w niewiedzy bym żyła!

Skomentuj

