wyniki losowania

Chętnych było niewielu, ale losowanie trzeba było zrobić.

Tradycyjnie

Wygrywa

gratuluję i proszę o namiary na mail : lewastrona2@tlen.pl

4 uwagi do wpisu “wyniki losowania

  1. No, nie wierzę, pierwszy raz w życiu poszczęściło mi się w losowaniu! (Pamiętam, że nawet w szkole podstawowej nigdy nie udawało mi się wygrać lizaka na festynie i musiałam potem wykradać go jakiejś nieuważnej koleżance z kieszeni, coby się pochwalić rodzicom ;).
    Bardzo dziękuję. :) Wysłałam już namiary – mam nadzieję, że doszły. Ależ mi się dłonie z radości spociły (albo to ten nieznośny upał).

    Polubienie

  2. Jak ja nie zauważyłam tego konkursu? Cóż za szkoda! Ale to nic – jak widzę, że zwyciężczyni tak się cieszy to odrazu pojawia się banan na twarzy. :)

    gratuluje.

    Polubienie

  3. kurde, też nie zauważyłam :P
    ale zgłoszenie mojej zajebistej osoby byłoby juz przesadą, prawda?:P

    gratuluję kartezjusz’ównie :]

    Polubienie

Skomentuj

