poniedziałek..

5 uwag do wpisu “poniedziałek..

  1. W opozycji do tego roboczego poniedziałku pomyślałam sobie o „dies lunae” (poniedziałek po łacinie), co znaczy „dzień księżyca” i moim skromnym zdaniem nadaje powszechnie nielubianemu poniedziałkowi poetycki wymiar. :)
    Albo lepiej mnie nie słuchaj, bo od kilku godzin siedzę i dłubię się w szablonie swojego bloga, efekty wciąż nie są zadowalające, a ja zaczynam bredzić.

  2. Freud powiedziałby, że musisz sobie zrekompensować brak czegoś wielkością Colosseum :P

    a ja mam dziś wooooooooooolne ;];];];]

  3. czy to moja wina, że Wujaszek Zygmunt to zwyrol? ;> nie-e, nie moja!

Skomentuj

