apsik

chodzę od piątku  i smarkam i kicham i zażywam witaminki, polopirynki, rutocośtam i fervexy. i dalej smarkam i kicham i jestem słaba jak nie wiem co. i czytam ale kichanie i smarkanie mi przeszkadza, i spać się chce. i na weekend wyjechać miałam ale nie wyjechałam.  i w ogóle jutro do pracy muszę. i tam też będę smarkać i kichać. jejku, jak ja nie lubię być przeziębiona…

;)

9 uwag do wpisu “apsik

  1. to Mery
    Jak miło, że są takie chwile kiedy ludzie człowiekowi życzą „dużo płynów”, ale Mery… nie przesadzaj, wiesz czym to się skończyło dla kilku tuzów literatury (obok rzecz jasna wspaniałej prozy) ;-)))))
    dzięki ;->>>>>

    Polubienie

Skomentuj

