czyta elita

dostałam od wydawnictwa Prószyński i S-ka (bardzo dziękuję :)) poprawiło mi to humor, szczególnie ten „pożeracz książek” na przypince :)

a książka to niezła cegła, prawie 700 stron.

„Kiedy młody dziennikarz Curro Mencia odkrywa, że rodzinny dom, w którym spędził dzieciństwo, zostaje wystawiony na sprzedaż, coś w nim pęka.Ten dom to dla niego zdecydowanie więcej niż mury. Wyrusza więc w podróż w poszukiwaniu własnych korzeni i rodzinnych tajemnic. Jedną z nich są nieznane losy dziadka, Hamisha, szkockiego poszukiwacza przygód, który zniknął w niewyjaśnionych okolicznościach. Dziennikarz opuszcza Madryt i wraz z ukochaną kobietą udaje się do Paryża, gdzie odnajduje przyjaciela dziadka, który postanawia pomóc młodym osiągnąć cel podróży. Wspólnie docierają do Afryki i odkrywają fascynującą historię życia Hamisha…”.  (www.proszynski.pl)

13 uwag do wpisu “czyta elita

  1. A mnie się najbardziej podoba przypinka z bandytą. ;)

    (Pozwoliłam sobie też na skomentowanie poprzedniego wpisu, bo temat interesujący, a wcześniej się nie załapałam ;).

    Polubienie

Skomentuj

