stosik

Lekko niespodziewany stosik, szczególnie jeśli chodzi o 4 książki od dołu, które dzisiaj dostałam od Wydawnictwa Nova Res (miałam dostać jedną, a przyszły 4, hmmm.. miło :)).

1. Agnieszka Lingas-Łoniewska „Bez przebaczenia”

2. Wojciech Scelina „Ostatni lot nad Kongo”

3. Bożena Gałczyńska-Szurek „Tajemnice greckiej Madonny”

4. Anna J. Szepielak „Zamówienie z Francji”

Dwie następne to zakup za 10 zł w Taniej Książce : Elina Hirvonen „Przypomnij sobie” i M.Vargas Llosa „Pantaleon i wizytantki”, a na samej górze egzemplarz do recenzji książki Jakuba Żulczyka „Instytut” od wydawnictwa Znak.

Kurna, kiedy ja mam to wszystko przeczytać????

10 uwag do wpisu “stosik

  1. Wiesz, a ja w kwestii technicznej. Dostaję e-maile ze Znaku z propozycjami, no i ostatnio wyraziłam zgodę na pewne książki. W sprawie jednego tytułu pani ze mną wymieniła e-maile i obiecała wysłać, jak tylko książka trafi z drukarni. Ale w sprawie innej książki głucha cisza. Aż zaczęłam podejrzewać, że mnie w balona ktoś robi. Ech, a u Ciebie, to jak z tym Znakiem? Bo skoro dostałaś książkę, to znaczy, że nie jest to obietnica bez pokrycia.

  2. Czytaj Żulczyka, czytaj :) Bo tego jestem najbardziej ciekawa, interesująco mi go Znak na facebooku prezentował.

  3. Oo, jaki stosik. Bardzo sympatycznie :D. Teraz życzę tylko znalezienia czasu na czytanie ;p.

  4. Piękny stosik, nie napiszę, że zazdroszczę bo to normalne ;) ale recenzji „Pantaleonu..” ciekawa jestem bardzo

Skomentuj

