rozstrzygnięcie

Komentarzy było trochę, wszystkie mniej lub bardziej ciekawe i oryginalne, ale przyznaję szczerze, nie miałam problemów z wyłonieniem zwycięzcy.Ha!

Urzekła mnie …. nutka wkurwienia na cały ten podły świat i wynikająca z tegoż wkurwienia chęć odstresowania przy babskiej książce. A że, babskich recenzji jest już mnóstwo i wszystkie na „ach i och” (no może prócz mojej, bo aż tak entuzjastycznie do tej książki nie podeszłam), no i też jestem CHOLERNIE ciekawa wrażeń faceta po lekturze tejże książki, to poleci ona…

TADAM TADAM

do BAZYLA!!!!!! :D

Swoją drogą, Bazyl był jedynym facetem, który wyraził chęć posiadania tej książki (pomińmy już powody). I za samą odwagę książka mu się należy. O !  ;)))))))))

Bazyl, przypomnisz mi adresik?? ;)

6 uwag do wpisu “rozstrzygnięcie

  1. Dzięki. Obym uniósł ciężar odpowiedzialności. A jedynym, bo blogujących o książkach facetów, to na palcach …
    PS. Mail poszedł.

    Polubienie

  2. No, gratuluję prawdziwemu mężczyźnie wśród nas! Ale podejrzewam, że On to tak dla swoje żony. Wszak znamy tego Kitka! ;)) Ona go podpuściła! ;)

    Polubienie

Skomentuj

