znów…:)

1. Mari Jungstedt „Niewidzialny” – prezent od wydawnictwa Bellona

2. Kate Summerscale „Podejrzenia pana Whichera. Morderstwo w domu na Road Hill” za pół ceny z allegro. Strasznie chciałam i upolowałam.

……………..

(poza tym 3/4 dnia leczyłam kaca. a na fajki dzisiaj patrzeć nie mogę ;)) już nie te lata i nie ta głowa co kiedyś, ech)

6 uwag do wpisu “znów…:)

  1. Mary, Ty lepiej napisz o tym, co u Twoich koleżanek 9dziun) z pracy słychać, bo osobiście jestem zainteresowana tematem :)

  2. To pierwsze też dostałam :)) Jutro się pochwalę na blogu, ale kiedy przeczytam nie mam pojęcia.

  3. Heheh skąd ja to znam. Znaczy, chodzi mi o niemoc patrzenia na papierosy. Był taki czas, że potrafiłam prawie całą paczkę jednego wieczoru/nocy do rana podczas balangi wypalić! A następnego dnia kapeć w gębie był, jak stąd od wieczności! ehehe fuj. Ale już tak nie palę. Na szczęście!

  4. Również upolowałam „Podejrzenia…” okazyjnie, ale teraz ciągle brak mi weny, żeby się za ten tytuł zabrać.
    A prezentów tylko pozazdrościć :)

  5. A ja właśnie z powodu głowy nie tej co kiedyś postanowiłam rzucić palenie – bo do alkoholu jak wpadałam w ciąg jeszcze tydzień temu, to potem nikotynowe zatrucie jak się patrzy, cały dzień do kitu i z migreną, która na pewno zbliżała mnie do samobójstwa. Więc od czterech dni rzucam – na razie jest to równoważne z nie kupowaniem nowej paczki…

    „Podejrzeń pana Whichera” nie znam i nie słyszałam, ale już sam tytuł mi się podoba, więc czytaj i napisz słówko na temat, proszę :)

  6. muszę się nauczyć pisać recenzje :P
    napisz coś o romansach to może księcia z bajki CI przyślą ;P

Skomentuj

