przed snem mi się uroił konkursik ;)

że jakby się ktoś chciał zaopatrzyć w tę oto książkę

to ja poproszę o info w komentarzu, jednocześnie domagając się propozycji innego (może być badziej śmieszne ;)))) nazwiska dla pana inspektora, który tutaj hmmm… no nazywa się Anders Knutas :))) Macie jakieś? Najciekawsza zostanie nagrodzona tą książką. Chociaż nie wiem czy może być ciekawsza ;)))))))

Wpisy do środy (6.X) do godziny 17.00

19 uwag do wpisu “przed snem mi się uroił konkursik ;)

  1. Mary, a jakiej Ty kobieto lepszej propozycji oczekujesz? :PP Zdecydowanie nie znajdziesz ciekawszej :P Swoją drogą, podobnie miałam z bohaterem Patricii Cornwell (Kay Scarpetta). Mała rzecz, a cieszy :P Anyway, idę spać, bo pobudka za 4 godziny. Kolorowych! Może coś do środy mi się alternatywnego przyśni :P

  2. Savor, generalnie wybieram z tych ktorych nie kupuje a dostaje od wydawnictw:) sprytnie co?

  3. tak, zauważyłam, że rozdajesz te dostane, ale mnie chodzi o to, że dostajesz ich w pi… znaczy dużo, (na pewno sypiasz z naczelnym redaktorem, ja to wiem!!!!:P), a nie oddajesz wszystkich.
    więc konkursujesz te, które CI się podobają czy te, które się nie podobają? ;>

  4. Savor.Wszystkie mi sie podobaja.Ja po prostu nie mam ich gdzie 3mac.Czesc oddaje do biblioteki a czesci jeszcze nie przeczytalam. Nie doszukuj sie gupot:) a naczelnych nie znam:p

  5. dobra, dobra. pogadamy na gygy:> opowiesz o pozycjach :P

    PeeS. żeby jasne było. nic mi nie wiadomo o tym, ażeby mary-nia sypiała z naczelnymi, tak tylko pizgam bzdurami w internet;]
    (wolałam wyjaśnić)

  6. Stawiam na Kumassen ;)
    Zastanawiam się ile razy w trakcie czytania język Ci się plątał i źle przeczytałaś jego nazwisko ;)

  7. Mary, jeśli mam podążyć tropem Knutasa, to proponuję Alfonsa Pipka – sama chciałaś :> Tyle, że to postać autentyczna, którą znalazłam kiedyś na liście lokatorów: Alfons Pipek:> Nie pytaj skąd i dlaczego: tak tam było napisane urzędowym markerem :)

  8. ANDRZEJ SMUTAS … przecież to jedyne skojarzenie które wszystkim od razy przychodzi do głowy a wstydzili się napisać …
    Wiec piszę to ja .

  9. Ojej, jaki zabawny konkursik x) Aż grzech nie wziąć udziału :P

    To może ja wyskoczę z Turkuciem Podjadkiem? :P Tak, niech będzie pan Turkuch Podyadek :D

Skomentuj

