[o ksiazkach]

niespodzianka

awizo. poczta. odbiór. pudełko. etykietka wydawnictwa Znak. niespodziewanie. tak  sobie przyszły dwie książki. jeszcze nie wiem czy w moim klimacie, ale wypada przeczytać ;) dziękuję Wydawnictwu, bo personalnie nie wiem komu.

1.  Emily A. Craig „Tajemnice wydarte zmarłym”
2. Richard Hammond „Jak zostać arktycznym ninja i inne przygody z Evelem, Oliverem i wiceprezydentem Botswany”

Co do nr 1, serialu „Kości” nigdy nie oglądałam” więc hmmm …

Co do nr 2, Hammonda kojarzę z Top Gear. Szalony mały ale śmieszny człowiek ;) chociaż Jeremy Clarkson też jest niezły ;)

ps. a miało dzisiaj nie być notki ;)

12 thoughts on “niespodzianka

  1. kocham Znak. tylko szkodzą mi na stan konta – parę dni temu zrobiłam gigazakupy w ich sklepie internetowym, a później poszłam jeszcze do księgarni na Sławkowskiej i poprawiłam ;)

  2. Gratuluję paczuszki!

    Ja jestem świeżo po przeczytaniu Hammonda i w mojej opinii pooglądać okładkę i zdjęcia można, za to czytanie… tyle zaśnieć co przy niej nie zaliczyłem już daaaaaaawno;)

  3. E tam wstyd. Jak się lubi, to się ogląda, jak nie, to nie, każdemu, co komu się podoba. Ja tam generalnie lubię te wszystkie Kości, CSI i Dowody zbrodni – kryminały, dedukcje i akcje.

Skomentuj

