na uspokojenie nerwów

ponieważ ciężkie dni ostatnio przechodzę, postanowiłam poprawić sobie nastrój książkowymi zakupami. i w dupie mam to, że nie mam już miejsca na półkach ;)

stosik numer 1 dzisiaj, stosik nr 2 jak książki do mnie dojdą kochaną pocztą.

(jak się kliknie na fotkę, to się powiększy)

od góry

1. Susan Hill „W labiryncie ulubionych miejsc” (chyba 1 część z inspektorem Serailler’em, jeszcze jej nie czytałam)

2. Krystyna Januszewska „Ostatnia kwadra Księżyca” (czytałam kiedyś „Niebo ma kolor zielony” i „Przytulać kamienie” obydwie piękne, mocne, emocjonujące powieści. Liczę że ta najnowsza będzie równie dobra)

3. Penelope Green „Rzymskie dolce vita” (skuszona okładką no i nic nie poradzę, że lubię książki z akcją we Włoszech)

4. Hilary Mantel „W komnatach Wolf Hall” (bardzo przeze mnie wyczekiwana powieść z czasów XVI wiecznej Anglii)

13 uwag do wpisu “na uspokojenie nerwów

  1. Aha, w Empiku… ale ja nie lubię przepłacać, a gdzie indziej można kupić o 20% taniej:) W takim razie poczekam jeszcze te parę dni:)

  2. kochana, na uspokojenie nerwów to ja tu przypizdzę scenkę ode mnie z pracy:P
    yyy. wyszlo mi wypracowanie i dostałaś mejla ;]

  3. Ja na moje nerwy też próbuję znaleźć jakiś lek, zakupy na razie odpadają, bo ostatnio trochę wydałam. :) Ale byłam wczoraj w kinie – choć na chwilę można zapomnieć. Pozdrawiam, miłego weekendu.

  4. Jak Tobie „Rzymskie dolce vita” przypadną do gustu, to chyba się pokuszę o zakup, „Neapol, moja miłość” czytało mi się dobrze i ciągle mam na uwadze pierwszą książkę P. Green. ;)
    A jak skoro na półkach nie masz miejsca, to czas robić stosy wokół łóżka, zapełniać wolne miejsca na podłodze, aż nadejdzie dzień, w którym staniesz w drzwiach i zobaczysz wąskie ścieżynki do najpotrzebniejszych sprzętów w domu. :)))
    A może na poprawę humoru wyślę Ci coś? hm…:))

Skomentuj

