[o ksiazkach]

Jo Nesbo

Tak, zamierzam sobie skompletować tą oto trylogię, bo okładki są świetne a i książki również. Kiedyś coś o nich napiszę, bo już jakiś czas temu  przeczytałam, ale na blogu zostało bez echa.

Fanów tego norweskiego pisarza chcę poinformować, iż niebawem pojawi się następna część z Harry’m Hole’m, kolejna po „Pierwszym Śniegu” (którą właśnie podczytuję)

Będzie  miała tytuł „Pancerne serce”. Wydawnictwo Dolnośląskie zapowiada ją na bodajże 10.XI. fajnie :)

„Po rozwiązaniu sprawy Bałwana (opisanej w Pierwszym śniegu), która w tak koszmarny sposób dotknęła najbliższych Harry’ego, komisarz Hole porzuca pracę i wyjeżdża do Hongkongu. Stacza się na dno, żyjąc z dnia na dzień, szukając zapomnienia w hazardzie i oparach opium. Tymczasem w Oslo zostają zamordowane dwie młode kobiety. Podobny sposób dokonania zabójstw wskazuje na tego samego sprawcę – obie dziewczyny mają w ustach dwadzieścia cztery rany powstałe od tajemniczego narzędzia zbrodni. Szef Wydziału Zabójstw decyduje się ściągnąć do Norwegii jedynego człowieka specjalizującego się w seryjnych mordercach – Harry’ego Hole. Wkrótce w spektakularny sposób ginie parlamentarzystka Marit Olsen. Okazuje się, że łańcuch ofiar jeszcze się nie skończył, a wszystkie ślady prowadzą do odludnego górskiego schroniska i przypominającego piekło Konga… „

11 thoughts on “Jo Nesbo

  1. A nie chciałbyś mi tak przy okazji skompletować całej serii? No wiesz… tak w ramach bycia wiernym czytelnikiem Twojego bloga ;D

  2. ale mi radość sprawiłaś, dopiero co przeczytałam ‚pierwszy śnieg’ i myslałam, ze na kolejną część bede musiała trochę poczekać, super! ;-)

  3. Przeczytałam tylko ‚Czerwone gardło’ i byłam zadowolona chociaż wkurzył mnie autor opisując miasteczko Drammen jako zarośnięte i brzydkie xD , bo jest naprawdę piękne! No i „Trzeci klucz” od wakacji czeka na przeczytanie..

  4. Jestem wielką fanką Jo Nesbo – łatwo można się domyślić, bo jak tylko coś przeczytam, piszę o tych powieściach bardzo dobrze. Najnowszą już kupiłam – w przedsprzedaży w empiku – dzięki Mary za podesłanie tytułu.

  5. Uwielbiam Harry’ego. Malowniczo się stacza, tylko się na szczęście do końca stoczyć nie moze. A pomysły na sprawy Nesbo też ma niezłe.

Skomentuj

