książki do wygrania


chętnie oddam w dobre ręce pakiecik  dwóch książek , o których pisałam tutaj i tutaj

proszę o wpisy do poniedziałku do 21.00

35 uwag do wpisu “książki do wygrania

  1. Strasznie, ale to strasznie wielką mam ochotę na 44 Scotland Street. Tak więc wpisuję się i czekam na wyniki z wielką niecierpliwością!!!
    Oczywiście drugą też chętnie przygarnę…
    Dzięki za info o zmianie adresu :-)))
    Z pozdrowieniami rozochocone Maleństwo

  2. To ja się chętnie zgłaszam, dzięki recenzjom również mam ochotę na 44 Scotland Street i fajnie, że właśnie istnieje szansa zdobycia tego :). Pozdrawiam.

  3. Dziekuję za info o zmianie adresiku – zmienię go w ulubionych , a książki po takich recenzjach grzech nie przygarnąć – dlatego jak najbardziej zgłaszam się

  4. Łaaaa, no nie powiem, ja też liczę na „44 Scotland Street” :D

  5. Aaaa 44 Scotland Street
    grzecznie ustawiam się w kolejce chętnych :)
    pozdrawiam:)

  6. Nie mogłabym ominąć takiej okazji, więc też się zgłaszam:).

    Powodzenia w blogowaniu pod nowym adresem:).

  7. 44 Scotland Street- tyle dobrych opinii już słyszałam, więc zgłaszam się do losowania!

  8. Ja również zgłaszam moje uczestnictwo :) Jak wygram przekaże książki do mojej biblioteki :) a co tam! Na pohybel!

Skomentuj

