losowanie

gówno tu widać, ale jak się kliknie to się otworzy.

książki „Wydrzyj mi serce” i „44 Scotland Street” lecą do ROSEMARY, pod warunkiem, że mi na maila prześle adresik. Mail na górze po prawej.

Gratuluję.

8 uwag do wpisu “losowanie

  1. AAAAAAA!!!!! Ale się cieszę:) Dziękuję i już wysyłam maila.
    PS. Miałam dziś przechujowy (pardon my french) dzień, a tu takie miłe zakończenie. Superowo:-)

  2. się odliczam… widzę, że nabyłaś coś nie coś nowego MVL…jak poczytasz to się przypomnę :-)

  3. Cieszę się, że nareszcie do Ciebie dotarłam Wiadomość od Ciebie wylądowała w spamie i dopiero co ją odkryłam.

    eh (:

  4. Pani Kochana, jakie innowacyjne metody losowania, nono, miechanizacja… ;)

Skomentuj

