losowanie nr 2

Na początku przepraszam Kornwalię, że umknęła mi po drodze w zapisach do książki o Diable i wylosowałam ją do „Władcy Równin”, czyli nie tam gdzie chciała. (Kornwalio, wysłałam Ci maila).  Strasznie mi głupio, ale mam nadzieję, że linczu nie będzie ;))

Natomiast książkę „Władcę Równin” muszę faktycznie przeznaczyć dla  którejś z osób, które się do niej zapisały, bo inaczej nie byłoby to wg mnie sprawiedliwe. Mój błąd, ale tak to jest, gdy pojawia się tyle osób to Mary się gubi… ech.. Tak więc losowanie powtórzyłam i książka „Władca równin” leci do

BEATRIX

proszę o namiary na mail :)

7 uwag do wpisu “losowanie nr 2

  1. Kurcze, jeszcze nigdy nic nie wygrałam – mam pecha, nie powiem. Trudno, będę próbować, a zwycięzcom szczerze gratuluję! :)

    Polubienie

Skomentuj

