dzień bez wpisu dniem straconym ;)

stos mój zbiera się i zbiera i niedługo go pokażę. i naprawdę chciałabym aby to był mój ostatni stos w tym roku. bo finansowo nie wyrabiam już, brakiem miejsca również. poza tym kosmicznie durny i męczący dzień.

a ze świata dziuń tylko mały dialog dzisiejszy:

ja: jakby co to idę zapalić

dziunia: okey. tylko wiesz że ustawa weszła o zakazie palenia w miejscach publicznych

ja: jasssne, ale to dotyczy takich palaczy nałogowych, a ja to przecież wiesz.. tak od czasu do czasu  ( ;) )

dziunia: (całkiem poważnie)  aaaaaaaaaaaaa…. to nie wiedziałam, że oni tak to rozgraniczyli ….

17 uwag do wpisu “dzień bez wpisu dniem straconym ;)

Skomentuj

