pierdy

-uwierzycie że ludzie szukają w googlach czegoś na temat „sikania himalaistek”? no zaiste, jest to problematyczna kwestia ale dająca się załatwić, niemniej jednak zadziwia mnie ludzka ciekawość.

– zadziwia mnie też podejście co poniektórych, dziś wyczytałam że bodajże w Kanadzie, mężczyzna poślubił psa. no wiadomo pies najlepszym przyjacielem człowieka, może w tym wypadku suka, nie wiem. nie wnikam

– jak lubię zimę, tak mam już dość tego białego gówna lecącego z nieba z lewa, prawa i ukosa i od dołu i chuj wie skąd jeszcze..

– weekend nastał, tak więc czas na nieco dłuższy sen, mam nadzieję, nie przerywany koszmarami… bo ostatnie noce obfitują w porąbane sny.

– zastój w czytaniu mam. niedobrze.

– wywaliło mi tzw „zimno” na ustach i wyglądam jak zombie, do tego bolą mnie plecy, jest mi zimno i w ogóle jakoś tak chyba się przeziębiłam.

no. wystarczy ;)))

16 uwag do wpisu “pierdy

  1. Lubię te Twoje „pierdy”:)
    Białego gówna też mam dosyć, ale ja z zasady nienawidzę zimy w mieście. Samochód u mechanika, jeździć tu i tam trzeba, dziś godzinę zamarzałam na przystanku czekając na autobus (i się nie doczekałam), a to był dopiero początek gównianego dnia.
    Ponadto też mam zastój w czytaniu, a do napisania pewnej recenzji to już z tydzień się zbieram. Od nowego tygodnia idę do pracy więc już w ogóle nie wiem, na nic nie będzie czasu.

    Ogólnie pozdrawiam i łączę się w bólu:-)

  2. hehehehe:) Widzę, że masz doła śnieżnego:P Ja jakoś nie mam dziwnych haseł z googla u mnie… Najdziwniejsze to chyba… podsłuchy:P Ale rzadko się zdarza;)
    Btw świetne masz te tematy:) Jak zobaczyłem „pierdy” w meilu to z miejsca banan;)
    A tak zupełnie na koniec… to jak to jest z tymi himalaistkami?:P

  3. oj tam no sikaja jak normalny człowiek. czasem moze w bardziej ekstremalnych warunkach jest trudniej ;)))) ale jak chcesz wiecej wiedziec wpisz se hasło w google ;PPP

  4. :)) ja NAPRAWDE lubie zime. I NAPRAWDE nie chce marudzic ale dzis kurwa żesz jego psia mać ;)) rano brnelam do przystanku 20 !!!!! minut jak normalnie ide góra 10. I moje dzinsy byly mokre do kolan!!! i do tego myslalam ze se nogi powykrecam na tych wydmach/zaspach i w ogole.
    Wyszlam z pracy – JESCZZE GORZEJ. RZYG!!!!

  5. He he he, lubię twoje pierdy. A jak to jest, że najdziwniejsze hasła jakie mnie się trafiają, to tylko pełne zdania pytające w rodzaju: kiedy będzie kolejna część dziewczyn z hex hall
    Nuda.

    Ulubiony Anglik poleca Autocomlete Me (http://failblog.org/tag/autocomplete-me/) jako przykład9y) czego to ludzie nie szukają w google..

    W ogóle to ja polecam Failblog…

    PS. A jak tam dziunie?!

  6. dobre dobre :D też lubię zimę jak śnieg sobie leży ;) a najlepiej to zza okna ;P

    miłego weekendu :)

Skomentuj

