[pierdy]

takie tam

ostatnio pisałam, że mam nadmiar książek, tak? no tak. Ale gdzie tam. Mary stwierdziła, że można by jeszcze poszperać na allegro no i tak szperam i szperam .. i co prawda jeszcze nie kupiłam nic, ale… licytuję ;) ech. mam posrane w głowie

za to dziunia była wczoraj genialna w swojej prostocie. przed wyjściem z pracy, pożegnałam się rozpoczynając błogostan 3 tygodniowego urlopu i mówiąc „to do zobaczenia w nowym roku :)” (myśląc, boshhh… 3 tygodnie bez tych pojebów – bezcenne!!), a dziunia na to „to jak to?? w nowy rok przychodzisz do pracy??? w sobotę???” kurna, zajebisty tok rozumowania.

obejrzałam sobie przed chwilą film z Pacino i de Niro „Zawodowcy” – spodziewałam się czegoś na miarę :”Gorączki” – no ale powiem szczerze, że trochę nuda i jakoś tak bez polotu, mimo, że nie było aż tak bardzo źle.

mam trochę zaległości filmowych co zamierzam nadrobić, o ile nie zasypie nas całkiem śniegiem i ta pierd***na zima nie pozbawi nas prądu, życia, nadziei i cholera wie czego jeszcze. Sypie i sypie i sypie i już naprawdę NIC nie widać. Myślałam, że dzisiaj nie trafię do sklepu, bo mi się chodniki pojebały ;)))) bo mi wiało i waliło śniegiem po oczach. No ;)

4 thoughts on “takie tam

  1. Dziunie są rewelacyjne! :) Skąd Ty je bierzesz w tak dużym zagęszczeniu na metr kwadratowy? ;) Udanego (i książkowego) urlopu!

  2. Wczoraj zrobiłam porządek z książkami , które muszę przeczytać „na teraz, zaraz”- wyszło ich 48 sztuk! Przeholowałam z kupowaniem, dostawaniem i takimi różnymi. Uważaj Mary, bo czytelnictwo to bardzo niebezpieczne hobby :)

  3. Masz szczęście do ludzi. Bo przyznaj szczerze, kto by Ci tak świat ubarwiał jak nie one? :)
    Miłego urlopu! Ah, mój już nie długo. :DD

  4. ja „Gorączkę” kocham, a „Zawodowcy” mnie rozczarowali.
    miłego urlopu!
    (swój zaczynam za dwa dni)

Skomentuj

