zimnoooo

zimnooooo!!! mroźno!!!!! ślisko!!!!!!!!!
zaliczyłabym dzisiaj glebę z 5 razy, ale nieeee dałam się. tramwaje się popsuły, w sklepach te wszystkie „merry christmas” i „jingle bells” do porzygania, ludzi tłumy (wszyscy na urlopie, czy jak??). I do tego wcale się nie wyspałam. dzisiaj jestem lekko poirytowana ;)

7 uwag do wpisu “zimnoooo

  1. Ach te psujące się tramwaje… uwielbiam kuźwa. Zwłaszcza gdy psują się dwa dni pod rząd i to akurat w momencie kiedy muszę gdzieś dojechać :/

    Polubienie

  2. hahaha, jakbym siebie czytała :)
    na chodnikach śnieg po kolana, komunikacja miejska żyje swoim życiem, gdzie się nie wejdzie tam świąteczne piosenki i ludziów jak mrówków. Jak ja tego nie cierpię !

    Polubienie

  3. Powiem tak, spędziłam wczoraj dwie godziny (przy minus 10) próbując dostać się z pracy do domu, gdyż w całym Poznaniu komunikacja miejska odmówiła posłuszeństwa. Tak jak wróciłam, tak się popłakałam z zimna i z bólu. Bez komentarza.

    Polubienie

Skomentuj

