taki mały…

bo wiem że lubicie sobie popatrzeć ;) a wszystko z allegro po niższych, czasem dużo niższych cenach. dziś tylko fotka, bo nie chce mi się nic pisać. lenia mam.

tylko w skrócie: Shirley Jackson bo lubię i od dawna chciałam przeczytać „Nawiedzonego” znalezione za chyba 5 zł, Keplera „Hipnotyzer” za pół ceny, seria „Ze strachem” wyd. Czarne (ta sama co Theorin i Seghers), Denise Mina „Martwa godzina” – 2 częśc z Paddy Meehan której mi brakowało, też za pół ceny, i Cormac McCarthy „To nie jest kraj dla starych ludzi” za chyba 7 zł. I zapomniałam o islandzkim Indridason’ie i jego ponoć bardzo mrocznej i ponurej „Grobowej ciszy”

ps. i tak z innej beczki, ja naprawdę muszę spoważnieć :) bo im starsza jestem tym głupsza ;)

26 uwag do wpisu “taki mały…

  1. O, nie wiedziałam, ze jest książka „to nie jest kraj…” Film zrobił na mnie duuże wrażenie…

  2. Te gwiazdki na górze do głosowania to tylko w wordpresie są czy jakiś ogólny skrypt dla każdego bloga znalazłas?
    Bardzo mi się podobają, kliknęłam i działa:)

  3. I jeszcze jedno małe pytanko – klikając, oceniamy Twoją recenzję, a nie książkę, prawda, skoro nie czytałam książki, to jak mogę ją ocenić. Dobrze kombinuję?

  4. :) wiesz, ja nawet nie zwracałam na te gwiazdki uwagi. Ale one chyba tylko na wordpressie są, tak mi ustawilo w szablonie :)
    Co do klikania, to chyba w ten sposob mozna głosować. No i raczej na ‚recenzje’ ;’))))

  5. Nic mi nie mówi nazwisko Jackson, natomiast lekturę pozostałych mam już za sobą i warte są czasu i wydanej kasy. Cormac McCarthy jest bezkonkurencyjny :).

  6. Hoho, też nie kojarzyłem, że istnieje książka „To nie jest kraj dla starych ludzi”. Film był wybitny, chyba znajdę sobie też ksiunszkę gdzieś ;)
    Jak przeczytasz to daj znać czy dobre! :D

  7. O, widzę, że już zdobyłaś „Hipnotyzera”. Świetny stosik, ja mam chrapkę na … właściwie każdą z tych książek poza Kepler :D

  8. zazdraszaczam ;)
    a jak zobaczylam tytul posta, to myslalam, ze bedziesz spiewac „taki mały, taki duzy, moze swietym byc” :D

  9. a gdzie nie dochodzi? wysylkowo wszędzie – a na allegro jak sie trafi wiecej pozycji w jednym miejscu nie jest wcale tak zle. zreszta wiadomo, wiecej kupujesz, kosztr wysyłki jeden

  10. prawda, prawda, ale to już nie ten klimat z „tanią książką” na mieście ;)

Skomentuj

