nowe

Bronisław Grąbczewski „Podróże po Azji Środkowej 1885-1890” i Anna Neumanowa  „Obrazy z życia na Wschodzie 1879-1893”.

podziękowania dla wyd. PWN –  tematyka mi bardzo odpowiada, kocham książki podróżnicze i bardzo się czaiłam na Grąbczewskiego. kiedy zaproponowano mi przesłanie do recenzji to aż se podskoczyłam z radości. taki drobiazg a cieszy, nie? :)

8 uwag do wpisu “nowe

  1. O, też dostałam te książki i też bardzo się z tego cieszę :D Lubię książki związane z podróżami, poznawaniem innych kultur. A te są dodatkowo bardzo przyjemnie wydane, już nie mogę się doczekać lektury :)

    Polubienie

  2. Agnieszka
    ja też, chociaz teraz nie mam głowy, troche rodzinnych problemów, które spędzają sen z powiek. Ale w ogóle są ładnie wydane te książki

    clevera
    no fakt 700 stron samego Grąbczewskiego, nie wiem kiedy ja to przeczytam :)ale dobrze wiedziec że warto

    Polubienie

  3. Bo to trochę inna koncepcja – widać po latach, z których te wspomnienia podróżnicze pochodzą. Nie można się więc spodziewać albumów w stylu Cejrowskiego czy Pawlikowskiej. Raczej malowanie obrazów słowem :)

    Polubienie

Skomentuj

