zapomniałam

ostatnio dołączyć te książki do fotki :)

1. Anna Czerwińska „Korona ziemi” wiadomo – góry
2. Jo Nesbo „Wybawiciel” do kolekcji choć już czytałam :)
3. Andrew Taylor „Zaułek diabła” chciałam już od dawna

jak tak sobie patrzę po tych różnych księgarniach internetowych, to wychodzi, że chciałabym jeszcze jakieś 10839782743287499123 książek, no ale to chyba już jest obłęd :D

27 uwag do wpisu “zapomniałam

  1. @kornwalia – ja też nie mam, nie przejmuj się ;) musimy to nadrobić ;D

    Świetne książki Mary :)

  2. Hm… Ten „Zaułek diabła” brzmi całkiem intrygująco, może warto dorzucić do listy poszukiwanek? ;)

    Kornwalia – ja mam jedną, mogę pożyczyć. Szreq ma przynajmniej jedną i też może zapewne pożyczyć, więc masz już dwie ;p

    Mary – dzisiaj planuję zacząć podczytywanie „Podróży po Azji Środkowej”, więc dosyć symultanicznie będziemy poznawać te rejony w oczach Grąbczewskiego :)

  3. „Wybawiciela” zamówiłam w tej empikowej obniżce, czekam na maila. Według rozpiski to on jest po trylogii?
    Książek chciałabym mniej więcej tyle samo…

  4. Hm i tak nieźle! Ja ostatnio liczyłem to mi wyszło że chcę 10839782743287499124!
    Jestem jednak pazerniejszy:P (wiem że nie ma takiego słowa:P )

  5. … nie lubię Cię :) właśnie nabyłam Czerwińską, a miałam oszczędzać.
    Nesbo lubię, bo ten jego bohater jest taki surowy, pobłądzony, cholernie ludzki. można go nawet znielubić. ma więcej niż dwa wymiary, a to rzadkie w kryminałach.

  6. A ja właśnie wróciłam do domku, nie miałam nigdzie zachodzić po drodze, a zajrzałam do księgarni, bo jak zwykle kusi i wyszłam z sześcioma książkami, a w domu czekały na mnie dwa katalogi klubowe z ogromnymi promocjami i obniżkami i teraz siedzę i się zastanawiam nie czy kupić, ale ile kupić.:DDDD

  7. A ja pomyślałam, że w tym ciągu cyfr, który ma niby ukazywać liczbę książek, które chcesz mieć, chytrze ukryłaś nr konta. :))
    Ale za mało cyferek, policzyłam. :))

  8. kornwalia
    wszyscy mają mambę mam i ja – tak mi sie skojarzyło:)
    a Nesbo atrakcyjny jest w pakiecie, przynajmniej trylogia. Poszukaj w Matrasie

    Edith
    ano, tez tak myślę że swietne. Na wydania Dolnosląskiego jeśli chodzi o Nesbo nie moge się napatrzeć.

    kalio
    :) szukaj, zamawiaj, kupuj. polecam Matrasa albo allegro :)

    Agnieszka
    :) Zaułek diabła mnie skusił bo lubie książki kórych akcja się dzieje w mrocznym klimacie angielskich miast i uliczek :) no i diabeł w tytule jakoś tak przyciagnał. Zreszta gdzies kiedys czytalam dobre recenzje tej książki

    A podróże po Azji tak narazie oględnie tylko wertuje, bo ciągle nie moge zebrać się w sobie i naprawdę skupić na czytaniu. Za dużo na głowie, no ale może jak ochłonę i głowa przestanie ciążyć i boleć..:)

  9. vampire_slayer
    :))) wiem ;))

    Beatrix
    :) tak, on jest po trylogii a przed Pierwszym Śniegiem :)

    pablo
    :))))) ja Ci mogę podać jeszcze inną liczbę, ale to faktycznie będzie być może mój numer konta ;)))))) wspomożesz? ;)))

    porta celeste
    :) a tam nie lubisz. Ja tej Czerwinskiej tak długo szukałam, aż wreszcie w Matrasie mi sie trafila, samotnie se stala koło Górfanki. :)
    Nesbo jak dla mnie jest mistrzem. Kiedyś sławiłam Wallandera ale Harry Hole jest pełnokrwistym facetem i duzo bardziej interesującym, właśnie wielowymiarowym jak piszesz. Dokładnie. Co nie znaczy że Wallandera nie lubie – czekam na obnizke jakąś Niespokojnego Człowieka – Mankella

  10. Justek
    stała sobie na pólce w matrasie. :)) Fuks, bo wczesniej nigdzie nie mogłam znalezc. Na allegro i w merlinie nie ma. W empiku to juz w ogole bida. A w Matrasie stała i krzyczała do mnie ;))

    clevera
    :)))) doobre

    matylda
    wlasnie tak odpisałam wyzej do Pabla, ze nastepnym razem podam nr konta ;))))))) doobre

  11. Świetne stosy, ja też nie mam Nesbo, ale strrrrasznie mnie kusi :) I Taylor również, mam tylko jedną jego książkę.

  12. błagam, nie wspominaj mi o kredytach, pozyczkach i innych takich… :) bo w obliczu długow jakie zostawila na ciotka mam odruch wymiotny słyszac jakiekolwiek z tych słów.

  13. Sliczny stosik. Zainteresował mnie zwłaszcza „Zaułek diabła”. Będę musiała się rozejrzeć za tą pozycją :).

    Heh, sądzę, że każdy chciałby kupić/przeczytać 184148413156461 książek :). Niestety, jedyne wyjście to nauka szybkiego czytania ;).

Skomentuj

