różne

kilka styczniowych chyba zapowiedzi, jak się kliknie w okładkę, to się wejdzie w opis. to tak z nurtu bardziej kryminalnego. i chciałabym przeczytać.

a poza tym, na blogach powstaje coraz to więcej wyzwań czytelniczych, różnych tematycznie, które nawet mi się podobają, ale jakoś nie lubię narzucać sobie co mam czytać i planować tematyki. dlatego pozostanę jakby out.

spałam bite 12h,  ogarnęłam chałupę, zjadłam obiad, obejrzałam genialny dla mnie film koreańskiego reżysera Kim ki-duk’a pt „Pusty dom” (już chyba 6 raz), coś tam w międzyczasie jeszcze było, ale już nie pamiętam ;)

22 uwagi do wpisu “różne

  1. Ja mam ogromną ochotę przyłączyć się do któregoś z wyzwań, ale tak „nieoficjalnie” :) Bo wiem, że jak się zdeklaruję, że w konkretnym czasie przeczytam konkretne książki, to i tak nic mi z tego nie wyjdzie :)
    Swoją drogą, świetne wynajdujesz te kryminały :)

    Polubienie

  2. no nieoficjalnie to jeszcze, chociaż w sumie, to też nie do końca dobre wyjście ;)
    co do kryminałów, dopisałam w notce, że to zapowiedzi, bo zapomniałam, a może zrozumiałaś że to są ksiązki jakie kupiłam :) nie, nie, ale chciałabym je przeczytać.

    Polubienie

  3. Ostatnio wyzwań się namnożyło.
    Ja przystąpiłam do dwóch, bo są (chyba) bezterminowe. ale teraz dochodzę do wniosku, że przeciez i tak te książki mialabym przeczytać, wyzwanie niczego u mnie nie zmieniło, nie zmuszam się do czytania czegokolwiek. Ja należę do tych, którzy nie męczą się nad książką do końca, tylko rzucają w kąt. Szkoda mojego czasu. Ostatnia moja notka jest właśnie o tym.
    Ale jeśli ktoś mało czyta, a chciałby znaleźć dla siebie motywację, żeby czytać więcej, to wyzwania są dla takich właśnie osób – motywują i chyba to dobrze. Tak mi wyszło z moich rozważań:)

    Polubienie

  4. :) no chyba dobrze Ci wyszło.
    Czytałam Twoją ostatnią notkę i powiem szczerze że boje się troche zaczynac :Patynozielone: bo to pewnie bedzie tez ciezka lektura :) a ja tez mam w zwyczaju książki nie męczyć, bo są o wiele lepsze.

    Polubienie

  5. Doczytałam, że to zapowiedzi :) A piszę, że masz talent do kryminalnych odkryć, bo co chwila jakieś ciekawe książki z tego gatunku znajduję u Ciebie :)

    Polubienie

  6. tak, cudny, ja bylam na tym w kinie:) bylo raptem 5 osób oprócz mnie. i jak sie skonczył to kazdy siedział i jakos ciezko było sie zebrac do wyjscia. lubie takie filmy, kiedy po seansie zapada cisza i nie wiadomo czy cos powiedziec w ogóle..

    Polubienie

  7. ja się czaiłam jakiś czas na „Pusty dom” od kilku miesięcy, a jak go wreszcie mam, to oglądam Pottera :P

    Polubienie

  8. Ta nowa Asa Larsson zaskakująco podobna do starej: w małym miasteczku na północy Szwecji zamordowano przywódcę lokalnego kościoła, Rebeka Martinsson przyjeżdża i próbuje rozwiązać zagadkę :) Ale było fajne.

    Polubienie

  9. Ja pierwszy raz się odważyłam i zgłosiłam się do jednego wyzwania – ale właściwie nie jest zbyt ciężkie, bo chodzi o czytanie książek Murakamiego -co akurat jest mi „po drodze”. ;)

    Polubienie

  10. no widzialam, ale ja juz przeczytalam wszystko Murakamiego po kilka razy i co teraz.. ;))) ale skusiłam sie na wyzwanie o ktorym pisze Seso – reporterskie. POdoba mis ie, bo w moim klimacie bardzo

    Polubienie

  11. Wyzwania też jakoś omijam, bo narzucone książki tracą swój urok. Jako miłośniczka kryminałów jestem wdzięczna za poddanie kilku nowych propozycji :)

    Polubienie

  12. Kiedyś zapisałam się do wyzwania, żeby trochę wypromować swojego bloga, bo głupio, gdy jedynym czytelnikiem jest moja najlepsza przyjaciółka tylko.
    A teraz coś mi odbilo, i zapisałam się jeszcze do trzech.
    Zobaczymy, czy cokolwiek z tego wyniknie- czytelniczo oczywiście:).

    Polubienie

  13. To fajnie, że masz coś co Tobie po drodze ;)
    Ja czytałam sporo Murakamiego, ale chętnie wrócę do tych książek, bo zawsze marudzę, że braknie mi życia, żeby niektóre przeczytać jeszcze raz – dlatego takie wyzwanie to akurat dla mnie trafione.

    Polubienie

Skomentuj

