wyzwania

Zupełnie nie zauważyłam, że skończyło się czytelnicze wyzwanie „Kraje nordyckie” w którym brałam udział, bo mi się podobała skandynawska tematyka. Z reguły wyzwań nie biorę pod uwagę za bardzo, bo nie lubię narzucać sobie tego co mam czytać, ale .. jeśli tematycznie mi się coś spodoba to i narzucić se mogę :)
Tak więc w ramach wyzwania „Kraje nordyckie” przeczytałam 8 książek (teraz o wiele więcej no ale wyzwanie się skończyło, więc się nie wliczają)

1. „Ukryte wady” Elsebeth Egholm
2. „Kraina zimnolubów”  Tilmann Bunz
3. „Nocna zamieć”  Johan Theorin
4. „Zmierzch”   Johan Theorin
5. „W proch się obrócisz”  Yrsa Sigurdardottir
6. „Misterioso”  Arne Dahl
7. „Jak kamień w wodę…”   Maj Sjöwall, Per Wahlöö
8. „Niewidzialny” Mari Jungstedt

No i zapierałam się nogami i ręcoma ;) ale wdepnęłam w dwa kolejne wyzwania, które mi BARDZO odpowiadają, a banerki macie obok.

Czyli tak :
1. REPORTERSKIM OKIEM bo kocham literaturę faktu a szczególnie jest to dobra okazja do przypomnienia sobie rewelacyjnego Ryszarda Kapuścińskiego, no i innych.
2. LITERATURA JAPOŃSKA no bo uwielbiam ten kraj, marzę o nim, fascynuje mnie kultura i literatura, a i sporo książek mam w domu

No. I fajnie :)

21 uwag do wpisu “wyzwania

  1. Literatura japońska – ciekawe, bo też bardzo lubię i już sporo przeczytałam. Ta „Ulica tysiąca kwiatów” by się nadała, którą ostatnio czytałam. Muszę przemyśleć.
    A sf też mogłoby być – gdyby Pablo coś stworzył ;)

  2. Moim wyzwaniem, w którym biorę udział już naście lat jest … mój niezaprzeczalnie najatrakcyjniejszy i wciąż nie zbadany umysłowo mąż. He he. Czytam go i czytam, i czasem mam ochotę rzucić nim w kąt, a czasem nie mogę się oderwać. :))
    A tak poważnie, to ja wciąż wszystkim wyzwaniom czytelniczym mówię nie. ;)

  3. I ja wysłałabym smsa – chciałam pod Bazylem wspisać, ale inaczej wyszło – w każdym razie to miałam na myśli. ;)

  4. Spotkamy się chyba tylko w tym związanym z literaturą faktu, bo z literaturą japońską mam problem: nie jestem chyba zbytnio w stanie znaleźć nic do czytania z pierwszego okresu :/ Ale jeszcze sprawdzę w bibliotece.

Skomentuj

