stosik

nabytki zaległe:

Mankell i jego ostatnia część zamykająca cykl z Kurtem Wallanderem „Niespokojny człowiek” z allegro za 19 zł,  Michael Cox i jego „Sens nocy. Spowiedź” z której cholernie się cieszę, a którą dorwałam też za 20 zł choć normalna cena z okładki to 49.90 a cegła z niej spora, no i ten XIX wieczny mroczny Londyn. Mrr…

Attica Locke i „Czarna woda” to od wydawnictwa a poza tym dwie biblioteczne: jedna z półki „literatura górska” czyli John Roskelley „Opowieści ze ściany” a druga to Lauren Liebenberg „Smak dżemu i masła orzechowego”

i koniec gderania na dziś, bo zmęczona jestem. miłego weekendu.

20 uwag do wpisu “stosik

  1. Oooo, czytałam „Smak dżemu” ze dwa lata temu i pamiętam, że książka mi się podobała. Była nominowana do nagrody Orange… W tym roku wyjdzie jej nowa książka, jestem jej bardzo ciekawa…

  2. Wspaniały stosik :) „Niespokojny człowiek” jest już na mojej liście „do przeczytania”, ale pewnie kupię go dopiero za kilka miesięcy. Pozdrawiam i gratuluję zdobyczy :D

  3. Jestem w trakcie czytania „Czarnej wody”, doszłam już do 18 strony i jest dobrze.
    Ostatni Mankell jest znakomity, reszty Twoich zdobyczy nie znam, ale zapewne poznam z recenzji :).

  4. Zazdroszczę ‚Spowiedzi’ – i to jeszcze za tą cenę! I Mankella oczywiście – ja niestety nie posiadam jeszcze jego ani jednej pozycji (wiem, że wstyd ;) ), a na dodatek tylko kilka przeczytałam ;)

  5. Ja mam Mankella i Czarną wodę :) O Spowiedzi nie słyszałam nawet,ale jak Cię znam to będzie dobra książka. I jak znam siebie, to zaraz zacznę poszukiwać jej w bibliotekach, allegrach, księgarniach. Ech…

  6. fajny stos :) Ty to zawsze dorwiesz coś na allegro w dobrej cenie ;) też mam „Czarną wodę” :)

  7. Dabarai
    No ja się ucieszyłam widząc ja w bibliotece, bo to pierwsza książka z wydawnictwa Smak Słowa jaką będzie mi dane poznać a słyszałam o niej wiele dobrego :)

    Beatrix
    zapowiada się nieźle, zresztą sama ja chciałam:) zobaczymy i zdrówka :)

    Kasandra 85
    pozdrawiam też i dzięki :)

    Jane Doe
    no jeśli Ty piszesz że jest dobrze, to na pewno jest tak jak piszesz. A Tobie ufam jeśli chodzi o recenzje kreyminałów :))
    Pewnie że poznasz z recenzji, jedynie Cox, prócz Mankella zalicza się do nurtu kryminalnego ;)

    blackmilk
    witaj :) no to tym bardziej ciesz się że jeszcze jego ksiązki przed Tobą. Bo mnie jest smutno, że juz koniec

    Agaczyta
    oj, Spowiedź z tego co słyszałam jest świetna, chodziłam długo koło tej książki ale ciągle odpuszczałam z racji ceny – no ale udało się taniej upolować i bardzo się z tego cieszę.:)

    Edith
    :)) fuksa mam.

  8. hiliko
    tez tak uwazam ;D

    pablo
    no ja dostalam od wyd. przyslali propozycje a ze ją wczesniej widzialam w zapowiedziach i wydala misie dosc interesująca, to wziełam. zobaczymy

  9. ostatni Mankell jest rewelacyjny.
    mam taaaaki niedosyt, wiedząc, że jest ostatni :(

Skomentuj

