[o ksiazkach]

detektyw Murdoch powraca

Niedawno miałam okazję przeczytać pierwszą część z serii z detektywem Murdochem autorstwa kanadyjskiej pisarki Maureen Jennings, a wydawnictwo Oficynka wydaje już drugą część pt „Detektyw Murdoch. Pod gwiazdami smoka”. Premiera będzie mieć miejsce 25.02 co mnie bardzo cieszy, bo pierwsze spotkanie z ta pisarką było bardzo udane. I jaka ładna okładka, klimatyczna.

„Latem 1895 roku w zapuszczonym mieszkaniu znaleziono zwłoki Dolly Merishaw. Początkowo Wiliam Murdoch podejrzewa nieszczęśliwy wypadek. Jednak nowy koroner, piękna Julia Ogden, dowodzi, że kobieta została zamordowana. Murdoch odkrywa, że stara Dolly była akuszerką i dyskretnie pomagała wielu kobietom pozbyć się ich kłopotu. Co wiedziała Dolly i komu mogło zależeć na jej śmierci?

Pod gwiazdami Smoka to druga z serii siedmiu książek o kanadyjskim detektywie, ukazujących wiernie realia Toronto z końca XIX wieku. Obdarzony dużą wiedzą i intuicją detektyw Murdoch jest niezwykle oddany swej pracy i wykorzystuje w niej najnowsze zdobycze kryminalistyki. Ten nieśmiały, samotny i doświadczony przez los miłośnik jazdy na rowerze musi się wykazywać stanowczością i odwagą, kiedy śledztwa prowadzą go w najmroczniejsze zakamarki ludzkich dusz, skrytych pod pozorem konwenansów.” (oficynka.pl)

9 thoughts on “detektyw Murdoch powraca

  1. Detektywa Murdocha nie czytałam, ale kusisz skutecznie i jak tylko znajdę czas to chętnie przeczytam. Pozdrawiam :)

  2. izusr, edith
    oj tak okładki są przepiękne:)

    kasandra_85
    ale zacznij od 1 części :) mnie się podobało bardzo.

    Magda
    :) ja też przeczytałam w 2 wieczory. Lubię takie klimaty.

    blackmilk
    :) zacznij od 1 części

  3. Nie czytałam pierwszej i to z powodu braku zainteresowania , ale ceny. nawet w reku miałam jednak za droga. Podobnie bedzie z drugą ksiazką, chyba że znajdzie się za jakiś czas w bibliotece.

  4. szamanka30
    no ja 1szą dostałam od wydawnictwa, więc inna kwestia. Druga zapowiadana jest faktycznie droga więc pewnie będę polować gdzieś na aukcjach za jakiś czas

Skomentuj

