[nabytki] · [o ksiazkach] · [pierdy]

smętny troszku dzień

Pochmurno, deszczowo i szaro buro. Wyspałam się wreszcie, ale i tak czuję się jak śnięta, chyba przez ten brak słońca i jakieś ciśnienie do dupy.

Śniło mi się że dostałam paczkę z 15 egzemplarzami „Mistrza i Małgorzaty” z czego każdy był w innej wersji: nowej, starej, w różnych formatach, okładkach, zastanawiałam się z tym wszystkim zrobić i po co mi ktoś wysłał aż tyle ;) Senniki internetowe mówią, że sen o książkach oznacza ‚rychłe małżeństwo”. Buahahaha.

Poniżej ostatnie realne nabytki :) (miałam poczekać na pozostałe jakie mam otrzymać, ale mi się nie chce).

Kryminał Nick’a Stone’a „Pan Klarnet” kupiony w Matrasie za 9.90 zł,a pozostałe to książki od wydawnictwa Carta Blanca, z których bardzo ale to bardzo się cieszę:
1. Kari Herbert „Córka polarnika. Zapiski z krańca świata”
2. Eric Weiner „Geografia szczęścia”
3. Jarek Sępek „W 80 dni dookoła świata (nie wyjeżdżając z Londynu)”
Wszystko z kręgu literatury podróżniczej, którą bardzo lubię.

7 thoughts on “smętny troszku dzień

  1. oficjalnie domagam się zaproszenia na ślub. zrobię wieś, zatańczę ze wszystkimi wujkami i przegadam wszystkie ciotki! ;]

  2. 15 egzemplarzy „Mistrza i Małgorzaty”? xDDD
    Oj, Freud by się zdał xD

    „Rychłe małżeństwo” – o tym nie słyszałam ;x

  3. wujek Freud jest na urlopie!
    ciocia Savor mówi, żeby Mary jeździła autobusami (o pociągach nie wspomnę:P) i poznała miłość swego życia ;p

  4. W takim razei wszystkie mole powinny mieć za sobą co najmniej kilka- kilkanaście zalegalizowanych związków. Do niczego taki sennik.
    Za to sen niezły. Za mną pewnie musialyby ganiac czwórkami skandynawskie kryminały.

Skomentuj

