nowe

koniec zakupów książkowych na najbliższe miesiące. i mówię całkiem poważnie.

liczyłam że Mankell będzie nieco grubszy ;) no ale się przeliczyłam – w każdym razie nie mogę się doczekać lektury. zamówiłam sobie jeszcze drugą część Bradleya „Badyl na katowski wór” a przez pomyłkę chyba przysłali mi pierwszą „Zatrute ciasteczko” – no jak mnie irytuje takie dziadostwo. nie chce mi się bawić w 1373890 latanie na pocztę. no ale cóż trzeba to jakoś rozwiązać / wymienić / odesłać / poczekać na 2 część / ech. no nic, zdarza się.

12 uwag do wpisu “nowe

  1. Już czytałam o niej u Jane – mocna rzecz.
    A Mankella jeszcze nie mam, dopiero w marcu będę miała lekki przypływ pieniążków. :(
    Gratuluję książeczek.

  2. Co zaglądam to nowa notka (a zaglądam często). To lubię:-)
    Też sobie obiecuję, że już nic nowego nie będę kupować dopóki nie przeczytam zaległości, piętrzących się w domu i efekt jest taki, że muszę kupić nowy regał:-)

  3. Ja już od miesiąca nie kupuję książek i jestem z siebie dumna:) Ciekawe, kiedy pęknę… A Twoją recenzję McCarty’ego też bym chętnie przeczytała!

  4. na razie mam pierwszego z trzech nowych Mankelli, był stanowczo za krótki! ale dobry.
    muszę upolować te pozostałe

Skomentuj

