tadam ;)

milusio i fajniusio. kochajmy sie !!! :D:D:D

ps. dziunie aż nie przyszły do pracy, no bo przecież trzeba sie przygotować do obchodów tegoż jakże ważnego święta, tipsy zrobić, fryzurę, zakupić seksi bieliznę dla siebie i dla faceta slipki w serduszka na prezent, i w ogole, kolację romantyczną przygotować, a nie siedzieć w pracy !!! człowiek tylko taki głupi i olewa święto zakochanych. Och, gdzie ten mój Walenty święty i niepojęty?? No gdzież ci on??? ;))

25 uwag do wpisu “tadam ;)

  1. ło matko, jak słodko
    Po Tobie tego bym się nie spodziewała:)))
    A gdzie buziaczki?
    A coś różowego?
    Łeee, same czerwone?

  2. Łooooooo, ja podobnie jak Kalio – po Tobie spodziewałabym się raczej ciskania piorunów na walentynki – szalenie komercyjne i sztuczne święto!

  3. no tak… to ja też głupia jestem, bo w pracy siedzę! A ciasteczka powinnam piec, albo lepiej… pindraczyć się przed lustrem powinnam, O! ;-)

  4. No, ja tą ironię wyczułam aż tu! :)) Też zadam pytanie, gdzie ten cholerny święty Walenty? No gdzie? (mąż się nie liczy, bo ostatnio problemowy się zrobił)

  5. Serca „biutiful”. Ironia, ironię popycha :) A ja mam do tego święta stosunek obojętny. A niech się ludzie cieszą :)A co tam :)

  6. Oj tam, oj tam, Wy wszyscy na górze za dużo gadacie! W taki dzień?! Buuuuuuuuuuźka, buziaczek, buziaczysko, buzio, buzi-buzi Merka. Kocham Ciebie, kocham świat, wszystko jest tak pięknie czerwone! ;D Niech róż będzie z Wami! ;-)

  7. Wiesz Matyldzia, przez wzgląd na Ciebie potraktuje to jako pytanie retoryczne. Zresztą nie mogę Ci napisać, bo przyblokowaliby bloga niedobrej Mery za szerzenie nieprzyzwoitych treści ;D Zresztą, Ty dobrze wiesz… oj dobra :*

Skomentuj

