ha!

Spieprzyłam dziś z pracy godzinę wcześniej (tylko nie mówcie nikomu ;))).

Po drodze  wpadłam jak wicher do biblioteki, zapomniałam swojej kartki z tytułami (skleroza), tak więc Pani mówi „to co, szukać w górskiej, jak zwykle??” :) jak miło. Pewnie, że szukać. Chyba już wszystko tam przeczytałam, bo zbiór dość słaby mają, ale trafiły mi się jeszcze takie 4 książki, które  na swojej liście tytułów kilometrowej posiadam :)

a poza tym – kocham piątki :)

9 uwag do wpisu “ha!

  1. A ja się cały dzień zastanawiałam, jaki dzisiaj dzień tygodnia i właśnie dowiedziałam się, że piątek! Matko jak ten czas leciiii!!! K

    Polubienie

  2. Jest to prawda powszechnie znana, ale i tak powiem, że z weekendów najlepsze są piątki wieczór- ten ocean możliwości, jaki się otwiera.

    Polubienie

  3. „Wszystko o Wandzie Rutkiewicz” boskie jest, czytałam milion lat temu, ale pamiętam, że mi się bardzo, bardzo podobało.

    Polubienie

Skomentuj

