[o ksiazkach]

losowanie

Dzisiaj mam dzień tzw. wkurwa. Jak to gdzieś powiedziałam czy napisałam, w taki dzień nawet bezbronny słodki wróbelek doprowadza mnie do szału, ale żeby nie było tak irytująco….

…to proponuję Wam książkę, dawno losowania nie było :)

Książkę Karoliny Janowskiej „Opowieści celtyckie”. Pisałam o niej kiedyś (jak klikniecie w tytuł się otworzy notka). Uprzedzam iż jest to część pierwsza. Drugiej nie posiadam. Zresztą chyba jeszcze nie wyszła, ale można sprawdzić na stronie wydawnictwa Novaeres.

Jeśli ktoś reflektuje, bo mimo iż książka mi się podobała, to jednak tematyka nie do końca moja, a po co się ma kurzyć na półce, to zapraszam.
Wpisy pod /nad notką przyjmuję do poniedziałku do 21.00. Miłego weekendu.

ps. może wreszcie się zbiorę i napiszę coś na temat a nie tak ciągle te dziunie i inne głupoty ;)

31 thoughts on “losowanie

  1. END Miłego weekendu tu ju:) Napisz co myślisz o tym nowym Cormacu bo widzę, że w czytaniu.

  2. Też się zgłaszam :)

    A dzień u mnie dzisiaj taki sam jak u ciebie, tylko że u nas jeszcze wróbli nie ma, bo wszystko pod śniegiem.

  3. Zgłaszam się :)

    A te pierdy o dziuniach są całkiem fajne, bardzo poprawiają mi nastrój :)

  4. Od czegoś trzeba zacząć i chwała ci, że pierwsza, gorzej by była jakby była 10!. Zgłaszam się.:)

  5. Ja, ja, ja się zgłaszam! przeczytałam recenzję i bardzo mi się spodobała, choć generalnie to, co z Rzymem, to nie moje klimaty, ale tu o Celtów chodzi :). Dzięki za zrobienie tego konkursu :).
    O Dziuniach gadaj, zawsze się człowiek pośmieje ;).

  6. To i ja się zgłoszę.
    Mnie wróble jak wróble, ale jaskółki latem potrafią mnie do szału doprowadzić. Więc wiem,co czujesz;)

Skomentuj

