ooo!

„Książka podróżnicza. Jeden z najzabawniejszych, a zarazem najbardziej pouczających tekstów o Japonii, jakie dotychczas napisano.

Wiosenne święto wiśniowych kwiatów, które przesuwa się ku północnemu krańcowi Japonii – wyspie Hokkaido, wywołuje u Japończyków  nie mniej entuzjazmu niż dziwaczne teleturnieje i maleńkie gadżety.
Will Ferguson uczestniczył w typowych obchodach tego święta. Po spożyciu stanowczo zbyt dużej ilości sake oświadczył, że zostanie pierwszą w historii osobą, która dotrzyma kroku kwitnieniu kwiatów w ich wędrówce na północ. A chcąc, by wyzwanie było jeszcze trudniejsze, postanowił odbyć całą podróż autostopem, który w Japonii jest praktycznie nieznany, i polegać na uprzejmości obcych ludzi. Jak się okazało, ci byli nieraz cudowni, a kiedy indziej cudaczni.”

Wyd. Dolnośląskie zapowiada na kwiecień i już wiem, że chcę to BARDZO :)

17 uwag do wpisu “ooo!

  1. No, po angielsku… Kupiłam jakiś czas temu, bo zaciekawiła mnie okładka plus opis z tyłu, myślałam też, że Ulubiony Anglik przeczyta, ale póki co czeka… :) W razie czego chętnie pożyczę, co będzie się marnować.

  2. kasandra
    :) ja uwielbiam wszystko o Japonii więc bardzo na to czekam:) pozdrawiam

    portaceleste
    pamiętam, że kiedyś wspominałaś chyba u mnie o tej książce, że ją czytałaś po angielsku. A jaki był tytuł w oryginale?

    Aria
    :)

  3. Alina
    ha, chciałabyś ;DD

    Luiza
    :))) no miłośniczka Japonii z Ciebie, podobnie jak ja, chociaż Ty bardziej „profesjonalna”

    Beatrix
    :)) zajączek zdaje się kopnie mnie w tyłek, i sama będę musiała zakupić, ech :)

Skomentuj

