losowanie 2 (a co tam)

Do podarowania mam dwie książki Mai Wolny (w pakiecie). Ktoś chętny??
Powiedzmy, że to taki prezent na 1 marca ;D

Wpisy przyjmuję do piątku 4.03 do 21.00

50 uwag do wpisu “losowanie 2 (a co tam)

  1. Ja tylko w kwestii formalnej, bo książek nie chcę.
    Do piątku 4 sierpnia??? Trochę długo:)

  2. Mary, bo to pewnie ten romansssssss już się zaczął. Teraz to już tylko na ciążę czekamy! :D

  3. Ja nie kraczę, ale wyobraź sobie, jakby Ci taka mała Mary po domu latała, nie byłoby fajnie? :D

  4. Jestem jak najbardziej zainteresowana książkami tym bardziej, że tej autorki jeszcze nie czytałam. Chętnie zapoznam się z jej twórczością. Pozdrawiam :)

  5. I ja się chętnie zgłaszam. Ale ostatnio dużo losowań… Muszę coś u siebie wymyślić, może coś wydziergam ;)

Skomentuj

