Dzień Mężczyzn

Ha, jest sprawiedliwie, był Dzień Kobiet, jest podobno Dzień Mężczyzn (choć daty są z lekka rozbieżne).  No ale…  wszystkim Wam życzę wszystkiego NAJLEPSZEGO :)

ps. Ciekawe, co się daje w prezencie?? Bo chyba nie tulipana w celofanie? ;)

Skarpety?? ;D:D (wiem głupi żart), no powiedzmy że wszyscy którzy tu zaglądają mają ode mnie wirtualne piwo :D

13 uwag do wpisu “Dzień Mężczyzn

  1. Też sie nad tym zastnawiałam. Skoro kobietom daje się ‚odbębniony’ kwiatek to co mężczyznom, w podobnej cenie i dostępności? ;)) Ja mojemu zrobiłam bułki do pracy ;) hahaha

  2. Czy tak sprawiedliwie to nie wiem… My mamy tylko Dzień Kobiet, a nie zapominaj, że faceci mają jeszcze we wrześniu Dzień Chłopaka.

  3. Ja tam z okazji Dnia Mężczyzny oddałem dzisiaj krew i w „prezencie” dostałem pakiet czekolad – jest fajnie.

    No właśnie: czekolada to dobry prezent. Mało który facet nie lubi czekolady :)

  4. Najlepszego, Panowie!
    A swoją drogą to ciekawy dobór dnia na święto – Dzień Świętych Męczenników:)

Skomentuj

