[o ksiazkach]

prezent na prezent

Ostatnio Empik dokładał do każdego zakupu powyżej 20 zł książkę Moniki Szwaji „Nie dla mięczaków” – jest to cieniutka książeczka napisana podobno specjalnie na zamówienie Empiku właśnie.Wszystko to w ramach Swiatowego Dnia Książki.

 „Bohater minipowieści ‘Nie dla mięczaków’ – tym razem mężczyzna! – znalazł się w pewnym zawieszeniu, zakończywszy ważny etap w swoim życiu. Rozwiódł się i praktycznie zerwał ze swą dawną rodziną (swoją drogą – trochę trudno mu się dziwić). W momencie kiedy wychodzi z sądu i cieszy się świeżo odzyskaną wolnością, przypadek, potężne bóstwo, stawia na jego drodze kobietę. Niby wiadomo, jak sprawy się potoczą – ale oto wkraczają na scenę tak zwane cienie przeszłości. Bohater sam czuje, że musi coś zrobić, podjąć jakąś decyzję. Happy end? A to już zależy, co kto uważa za szczęście…”

Przyznaję – dostałam – nie przeczytałam- nie czytuję jakoś książek pani Moniki, tak więc jeśli komuś by się przydała to proszę o wpisy pod tą notką  do wtorku 26.04 do 20.00.

15 thoughts on “prezent na prezent

  1. He he he, jak byłam w piątek w Empiku po płytę (jaką, zobacz u mnie), to też to dostałam, ale jakoś nie ciągnie mnie do takich książeczek . ;))) Poleży chwilę na półce, a potem powędruje do kogoś. :))
    Uszczęśliwili nas na siłę. ;))

  2. A ja jestem strasznie ciekawa tej Szwaji, takie intrygujące tytuły mają jej powieści. Więc zgłaszam się :)

  3. zgłoszę się :)

    swoją drogą ciekawa ‚promocja’. szkoda tylko, że nie jakaś ambitniejsza książka :) a nawet nie slyszałam że empik coś takiego zorganizował.

  4. :) tak widzialam, ale nie wiedzialam o takiej płycie, chetnie ją kupie, tym bardziej ze szczytny cel.
    Wlasnie – uszczesliwianie na siłę – ja dostając tą książkę spytalam czy jakeigos krynminału w zamian nie mozna?? ;D no ale nie mozna było.

  5. Ta płyta jest reklamowana w Trójce i jak tylko o niej usłyszałam, zaplanowałam zakup! Naprawdę warto wesprzeć tą akcję, a i Szopena słucha się rewelacyjnie.

  6. To ja też się zgłoszę, bo ciekawa jestem jak jej to wyszło, a do zamówienia przez internet, które dziś odbierałam niestety nie chcieli mi dołożyc.

  7. To i ja się zgłoszę, bo Szwaję bardzo lubię (z drobnymi wyjątkami). :)

  8. To ja się zgłaszam – nawet jeśli nie wygram, powinnam dostać od Empiku eBooka. Ale wolę książkę papierową, więc się zgłoszę, a co mi tam. Pewnie i tak nie wygram, bo Twoje maszyny losujące mnie nie lubią, ale mam wrażenie, że w tej chwili mam ochotę sobie pogadać, więc gadam i wesołych świąt życzę, ot co! :D.

Skomentuj

