mały stosik

Taki mały piątkowy pocieszyciel. nie kompletny jak zawsze. wyrwany z kontekstu. wszystko z innej bajki. Sansom dzięki zachętom Dabarai. Rosenbaum od wydawnictwa Elipsa, Steph Davis i Joe Simpson to literatura górska. Na wszystko, prócz Rosenbauma, poszły moje ciężko zarabiane pieniążki.  Rozpisywać się nie będę na temat tych książek bom zmęczona, a jak ktoś zainteresowany to jest google i można se poszukać. I fakt, że tematycznie te moje wszystkie stosiki są zazwyczaj z różnych parafii, ale co ja poradzę, że lubię różne książki, a nie tylko jeden określony gatunek…

Masakryczny to był tydzień, kolejny zresztą, a dzień dzisiejszy był dla mnie takim może nie Everestem, ale Mont Blanc stresu w pracy, na szczęście wszystko się udało zakończyć pozytywnie, chociaż o pewnych rezultatach dowiem się w środę. Dlaczego w środę? a no bo mam długi weekend i mam zamiar się byczyć. i Wam miłego.

[music: Foo Fighters „Wasting Light” i Porcupine Tree „Deadwing”]

10 uwag do wpisu “mały stosik

  1. Taki pocieszyciel – może być, jak najbardziej… Ciekawa jestem tego Sansoma, miłe dla oka, że taki obszerny… :)
    To bycz się na całego, pozdrawiam.

    Polubienie

  2. Życzę przyjemnego odpoczynku. Mam nadzieję, że Sansom dostarczy ci wielu godzi przyjemnej lektury.

    A do pocieszyciela piątkowego dodaję wirtualne ciasto marchewkowe. ;)

    Pozdrawiam ciepło.

    Polubienie

  3. To w takim razie miłego odpoczynku przy lekturze :) Ja też zaopatrzyłam sie w stosik na długi weekend. Mam:”Piątą czarownicę” Grahama Mastertona, i „Terrorystę” J. Updike’a.

    Polubienie

Skomentuj

