„…wszystko z wysokości moich okien ręce w powietrze, włosy na wietrze…” [P.Rogucki]

zbieram się od wczoraj do napisania o książce „Geografia szczęścia” Weiner’a bo godna opisania i bardzo pogodna a zarazem refleksyjna, ale zebrać się nie mogę, bo mnie ciągle coś rozprasza – a to długi spacer, a to lody w kawiarni pierwsze w tym roku i przepyszne, a to telefon od znajomego…

niedzielna pogoda nastraja bardzo optymistycznie, obładowałam się stosem książek na balkonie plus koc bo jeszcze niezbyt ciepło. w słuchawkach śpiewa Piotr Rogucki – oj podoba mi się jego ‚Wizja dźwięku” – zupełnie inna niż twórczość Comy. i co by nie gadali o tej płycie, uważam, że jest dobra.

obserwowałam sobie z balkonu dzieci idące do I Komunii – pokaz mody istny. U mojej kuzynki w górach jest fajnie, bo wszystkie dzieci są ubrane w jednakowe skromne alby, nie ma tego całego przepychu,chociaż może takie tylko moje jest wrażenie. wiele zależy od rodziców i  katechety chyba, czy dziecko potraktuje to jako duchowe przeżycie, czy bardziej jako okazję do otrzymania drogich prezentów. zresztą w tym temacie można by wiele dyskutować, a ja w kwestiach religii zbyt mocna nie jestem, własnych dzieci jeszcze nie mam, a i swojej komunii też nie pamiętam.

wracając do książek – malutki stosik poniżej (reszta niebawem, jak dojdą) : Jennings i Ostrowska od Wydawnictwa Oficynka, Rex Stout od Grupy Publicat, a „Góry na opak” Olgi Morawskiej kupiłam sobie sama za ciężko zarobione 40 zł.

4 uwagi do wpisu “„…wszystko z wysokości moich okien ręce w powietrze, włosy na wietrze…” [P.Rogucki]

  1. Ja o Roguckim. Cenię go za teksty (choć niektórzy go o grafomaństwo posądzają). Do mnie trafiają bardzo. Muszę posłuchać nowej płyty (cytat w tytule już mi wystarczy).
    Co do książek to znów o Matras przez „przypadek” zahaczyłem i lody też były pierwsze.
    Pozdrawiam
    Grzesiek

    Polubienie

  2. Grzesiek, no wiem ze go o grafomanstwo posądzają, no ale widocznie nie każdy rozumie takie pisanie. Ja uwielbiam. I na tej płycie jest genialnie, służę mp3 jak cos to pisz na mail. Pozdrawiam :)

    Polubienie

Skomentuj

