stos

Kombinuję jak tu opisać niesamowicie dla mnie oryginalną książkę ‚Beskidnicy” Stanisława Noworyty…. muszę ogarnąć wszystko czego się z niej dowiedziałam, a także emocje jakich mi dostarczyła. Pierwszy raz czytałam książkę o zbójnikach opartą w dużej mierze na faktach historycznych, no po prostu cos obłędnego:)

A w międzyczasie postanowiłam zamieścić kupkę książek ostatnio uzbieranych. Wszystko kupione za własne ciężko zarobione pieniądze, jedynie „Podmorska wyspa” Allende jest od wyd. Muza a „Mordercy w mauzoleach” Tayler’a od wyd. Carta Blanca. Uwielbiam książki podróżnicze, więc seria Carta Blanca mi niesamowicie odpowiada. Poluję jeszcze na ostatnią książkę Anthony Bourdain’a, z tej serii, bo lubię tego cynicznego wariata gadającego o żarciu całego świata, a szczególnie kiedy gada też o alkoholu i nie tylko gada :)

Stos się komponuje, bo jeszcze jest kilka innych z górskiej półki, ale narazie nie dotarły,  a „Kometę nad Annapurną” S. Moro, którą już mam, czyta znajomy :)

To taki przerywnik zatem, dla tych co lubią oglądać okładki ;D

9 uwag do wpisu “stos

  1. Jestem po spotkaniu z Krajewskim, oczywiście zakupiłam książkę – podobnie jak ty i już nie mogę się doczekać lektury :) Pozdrawiam

    Polubienie

  2. wow, jak (prawie) wszystkie kupiłaś, to aż ciężko mi sobie wyobrazić taką kasę. Jeszcze ciężej byłoby mi ją naraz wydać na książki. Tym samym, zazdroszczę i fajnych książek, bo stos wyborny, i możliwości ich kupienia. Kilkanaście takich stosików i będzie na jakieś niezłe autko :)

    A takie materialistyczne myśli też nie bez przyczyny. Z racji nadchodzącej przeprowadzki podliczyłem ile warte są książki, które mam w podręcznej biblioteczce. Przeraziłem się jak mi wyszło ponad 2 tys. zł :/

    Polubienie

  3. Autentycznie zazdroszczę stosu, gdyż większość pozycji sama bym pochłonęła. Bradleya mam, a Krajewskiego nabędę, tylko czekam, czy nie uda mi się go w konkursie wygrać. Do Cherezińskiej się przymierzam, ale to ma brat, więc pożyczę. No i Kuczok… trzeba pomyśleć:)

    Polubienie

  4. Frigo, ja wole nie liczyć w kazdym razie w gre wchodzą zawsze rabaty promocje wyprzedaze i allegro. Z tego tylko cherezinska jest po cenie z okładki. :-)

    Polubienie

  5. o, przegapiłam Kuczoka, czytałam ‚Senność’ niedawno, ‚Spiski’ bardzo chętnie też bym połknęła… ;)

    Polubienie

Skomentuj

