wyniki losowania plus niedzielne wynurzenia

Prawie połowę niedzielnego słonecznego dnia spędziłam w antykwariacie, grzebiąc w zakurzonych książkach i me oczy ujrzawszy opasły prawie 800 stronicowy egzemplarz Arnolda Bennett’a „Opowieść o dwóch siostrach” rozbłysły blaskiem piekielnym :D Drapnęłam tomiszcze, zapłaciłam za nie aż 9 PLN i wylazłam na świeże pozbawione takiej ilości kurzu powietrze :) Lubię literaturę angielską poprzednich wieków, opisy życia angielskich miasteczek i prowincji, książki o kobietach, żyjących w tamtych czasach, dlatego bardzo mnie cieszy moja zdobycz – tym bardziej że jest w bardzo dobrym stanie wydana przez wyd. Czytelnik.

Wiem, że to wydawnictwo wydało swego czasu również  Edith Wharton, której też muszę sobie poszukać. W ogóle mam ostatnio ochotę na stare książki, przykurzone, przyżółcone. Mam ich trochę w domu, muszę ponadrabiać, bo ciągle tylko czytam te nowości, które już nowościami w sumie nie są, bo ciągle coś innego się pojawia.

Obserwowałam przy okazji dwóch starszych panów, którzy dopadli się do półki z literaturą historyczną i wojenną, wymieniali uwagi, głaskali okładki, jeden z nich ledwo patrzył przez okulary, ale widać było na kilometr pasję i miłość do książek.

Z innej beczki: losowanie przy pomocy programu przeprowadzone i książki wędrują do:

DAWIRO

Proszę  o dane adresowe na maila: czytaj-od-lewej@tlen.pl

ps. wieczorny piknik pod kościołem się rozpoczął – piosenka religijno-disco polowa na maxa za oknem, ech….

4 uwagi do wpisu “wyniki losowania plus niedzielne wynurzenia

  1. Gratulacje. Tak poza tym tez lubię czasami cos fajnego wyszperać w antykwariacie. Za niewielkie pieniądze można mieć super książkę.

Skomentuj

